camilla - med snart ny spire Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har de siste dagene vært veldig plaget med luft i magen, spesielt om kvelden og morgenen. Vurderer å ta en tur på apoteket og kjøpe tabl mot luftplager, meer usikker på om gravide kan bruke de. Alle tips/råd taes imot med stor takk :-)
LilleVackreAnna Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Samme her, det er litt uggent å gå sånn. Prøvde Biola-yoghurt i dagtidlig -og spydde som en gris... men er jo ikke sikkert du gjør det da, for all del!! er bare jeg som har begynt å komme skikeklig i kvalmeperioden om dagen.
ChellBell - har født! Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Karve skal visst være veldig effektivt for luft i magen... Det skal gi en effekt etter ca. 30 min etter du har spist det. Karve er de små frøene som er i surkål, vettu Fås på helsekostbutikken. Man kan enten putte det i et glass vann og drikke, tygge de tørre eller putte det i noe annen form for mat/drikke. Jeg har ikke prøvd det selv, men kunne tenke meg å gjøre det.. Luftsmerter er sååå vondt og de har jeg hatt en del av de siste par dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå