LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Faster i dag jeg, men Guttongen får tortellini med ostesaus, sikkert godt. Men i går, må bare fortelle: lagde jeg snadder fiskegryte: hakket opp div grønnsaker og la i en ildfast form. helte over en halv pakke fløte og ettpar skje'er rømme, og litt vann. Blendet godt og krydret med litt dill, persille, salt og pepper, før jeg la fire store laksekoteletter over. Inn i ovnen ca 15 min, og: yammi! Kan sikkert serveres med poteter og brød, vi spiste det som det var. :-)
petite fleur Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 I dag skal mamma ha nurket på overnatting, så vi skal kline til med leiefilm og take away- kinamat....gleeeeeeder meg! ;-) (he he, høres ut som vi har DET dølle livet)
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Skal ha en form for wok. Fullkornsudler eller ris, skiver av kylling og gulerot, brocolli, vårløk, rødløk, fersk chili, sukkererter og paprika sammen med terriakie (usikker stavemåte, men det er en honning og hvitløksaus en kjøper ferdig i butikken. Gutta elsker den). Skal ha fersk spinat ved siden om som vi surrer i pannen og har litt eddik, sukker og lys soyasaus på.
Hera Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Her har lillegutt bestemt menyen i dag, så her blir det innbakte pølser med mais, løk, søpp og ketshup og sennep:0) Tror kanskje det blir grøt først, og så får pølsene bli kveldskos-mat.
*Rutletutt* Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Verdens beste hjemmelagde pizza...nemlig MIN, he he;o) Lager den med speltmel, olje (baker ut med olje også, da blir den sprø og god), bare en halv pose gjær og har i pizzakrydder og hvitløkssalt i bunnen. Bruker coop eller Idun sin pizzasaus, skjærer opp kokt skinke og legger både under og oppå osten. Baker bunnen ut rett på bakepapiret slik at den blir så tynn som mulig. Nammenam:o)
mamma >to gull Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 hjemmelaget pizza her og;)) Det blir jeg aaaaaldriiiii lei...hehe;))
litakine og Theodor Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 idag skal jeg og ei venninne kose oss, og jeg skal lage lun biffsalat, det er nammis det! Lager først sånn pasta, (vanlig, tomat og spinat), marinerer biffstrimler og steker dem. Lager slik salat jeg vil ha, så blander jeg alt dette sammen og tar slik peppes rømmedressing og blander i
UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Hvis 3-åringen har glømt at jeg sa vi skulle ha pannekaker i dag, så blir det poteter, hvit saus og fiskekaker =P
2-barns mor Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 Skal bare ha det enkelt når jenta vår kommer fra bhg - ferdigpizza. Så skal vi kose oss med tapas med bla scampi, serranoskine, kjøttboller, saltbakte poteter, tomatsalat, oliven og aioli med en god vin til. Nam-nam-nam.....
Martin+Mamma Skrevet 7. mars 2008 #12 Skrevet 7. mars 2008 biff,sopp,løk, hjemmelaget potetstappe og peppersaus nam nam
*Molly mus* Skrevet 7. mars 2008 #13 Skrevet 7. mars 2008 Vi skal ha hjemmelaget pizza. Lager den peppes sin=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå