Gemini77 Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Vært på svangerskapspolilinikken i dag og la opp løpet til fødselen. Har hjerteproblemer og derfor var det greit med en samtale for hvordan dette skulle gjøres. Så jeg har nå fått beskjed om å møte kl 9 på føde B den 17. april for igangsettelse med mindre jeg har født innen da. Jeg har temrin 18. april. Da skulle de ha fått inn hjerteovervåknings apparater etc, og at man hadde en dato å forholde seg til. Deilig å vite at jeg ikke kommer til å gå over tiden!! Kan jo gjerne føde litt før da.. :-)
*H* Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 ååå misunnelig.. deilig å "vite" og da, slippe å gå over i hvertfall... termin 20. april jeg.. men kommer sikkert ikke før utti mai vett:P
lille sprelle Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Det kan ta lang tid å bli igangsatt også.... jeg skal heller "ikke gå over termin" av medisinske årsaker, men har blitt forespeilet et løp på ca en uke i værste fall. Bare sånn at du ikke blir altfor skuffa om ikke babyen viser seg akkurat på datoen. Dette spørs hvis jeg har skjønt det på hvor "moden" du er ifht å føde.
Gemini77 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Ja, jeg ble satt igang ved forrige fødsel også, og da var jeg totalt umoden da jeg ble satt igang. Man får maks 3 doser gele over 3 dager før man evt setter igang med drypp hvis man er moden nok. Men jeg gikk ut i spontan fødsel etter 2. gele så kroppen responderte godt på det. Og det er visst lettere å sette igang 2 gangs fødende enn førstegangs. Jeg har egentlig termin fredag 18. april, men vi satt opp trorsdag 17. slik at jeg hadde en dag ekstra å gå på hvis jeg tregte flere doser. De liker jo best å sette igang på hverdagene og ikke helgene. Så vi får se hvordan det går. Jeg regner med at jeg har født i løpet av den helgen,,, :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå