Gå til innhold

Dere som har Quinny Freestyle!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er den på mye snø? Og har dere noen gang bekka den?

Har kjøpt quinny nå, i tillegg til citycrossen min! Er sinnsykt mye snø aå lurte på om jeg skulle ta med quinnyen eller crossen til byen i dag:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en med fire hjul. bor på landet, og har gått fint det....!

 

bekka den. hva betyr det?

Skrevet

jeg hadde den men solgte den... men hadde aldri problemer å bruke den i snø... bare låse forhjulet hvis det ikke er brøytet da er det lettere å kjøre! vær obs på at den tipper lett hvis barnet er vedt fra deg og ligger helt bak, å hvis du i tilegg har stelleveske på bør du ikke slippe vogna

Skrevet

Har hatt min på fjellet en gang, og det gikk fint det altså!

 

Må også legge til at det er den beste vognen jeg har hatt noen gang! Har hatt en 8 forskjellige vogner, og quinnyen min er den jeg er mest fornøyd med! Så lett å trille og pakke sammen, også er den super som bagvogn!

Mange klager over at den tipper lett, og det kan være. Men jeg lar uansett ikke vognen stå fritt uten tilsyn... Men babyen lå ute og sov i den, gikk helt fint. Men om det var barn i nærheten så passet jeg veldig på. :) Jeg har aldri stelleveske heller, så der har jeg ingen erfaring...

Skrevet

Takk for svar=) Bekke betyr velte/tippe=) hehe!

Den er stødig om man har barnet mot seg altså?

Skrevet

Ja, da syns jeg den er stødig!

Skrevet

Du har kjøpt ny vogn altså? Hehe.

Jeg solgte City Crossen i går jeg, angrer litt nå...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...