☆Lille my* Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Hvordan er den på mye snø? Og har dere noen gang bekka den? Har kjøpt quinny nå, i tillegg til citycrossen min! Er sinnsykt mye snø aå lurte på om jeg skulle ta med quinnyen eller crossen til byen i dag:P
nickoline og supermann Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 har en med fire hjul. bor på landet, og har gått fint det....! bekka den. hva betyr det?
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 jeg hadde den men solgte den... men hadde aldri problemer å bruke den i snø... bare låse forhjulet hvis det ikke er brøytet da er det lettere å kjøre! vær obs på at den tipper lett hvis barnet er vedt fra deg og ligger helt bak, å hvis du i tilegg har stelleveske på bør du ikke slippe vogna
Turtelduen Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Har hatt min på fjellet en gang, og det gikk fint det altså! Må også legge til at det er den beste vognen jeg har hatt noen gang! Har hatt en 8 forskjellige vogner, og quinnyen min er den jeg er mest fornøyd med! Så lett å trille og pakke sammen, også er den super som bagvogn! Mange klager over at den tipper lett, og det kan være. Men jeg lar uansett ikke vognen stå fritt uten tilsyn... Men babyen lå ute og sov i den, gikk helt fint. Men om det var barn i nærheten så passet jeg veldig på. Jeg har aldri stelleveske heller, så der har jeg ingen erfaring...
☆Lille my* Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 Takk for svar=) Bekke betyr velte/tippe=) hehe! Den er stødig om man har barnet mot seg altså?
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Du har kjøpt ny vogn altså? Hehe. Jeg solgte City Crossen i går jeg, angrer litt nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå