Gå til innhold

Syns jeg har så lite symptomer...er det normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare fem uker på vei - testet positivt for fire dager siden og er helt overlykkelig.

Men synes jeg har så få symptomer....ikke vondt i puppene, ikke vondt i magen, ikke kvalm....

Husker ikke helt hvordan det var med førstemann, men mener jeg var mye mer GRAVID da. Men det er kanskje tidlig?

HUff, er sikkert hysterisk, men er bare så redd for at noe skal være galt.... Har nemlig en venninne som hadde veldig lite symptomer og hun mistet i uke 8...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ikke du skal bekymre deg for i det hele tatt!! (",)

Det meste er like normalt, og INGEN svangerskap er like!! Har ei venninne som hadde alt som var av symptomer, og hun mistet i uke 12, så det er helt individuelt. Vær heller glad du slipper å kjenne så mye foreløpig, det kommer tidlig nok ;o)

Lykke til (",)

Skrevet

Heisann.

Jeg hadde heller ingen symptomer så tidlig...men når jeg var 6 uker på vei kom kvalmen og oppkastet+trettheten for fullt....(er blitt litt bedre nå i uke 12....)

Det er jo veldig individuelt dette med symptomer, så jeg tror ikke du skal være bekymret nei...tror nok det kommer sigende etterhvert....

Lykke til!!

:)

Skrevet

Jeg er også 5 uker på vei, og for noen dager siden var jeg råkvalm hele dagen, nå har jeg ikke ett eneste symptom! Men tror nok ikke det er noe problem altså, tror heller vi bare skal nyte at vi ikke har masse "plager" jeg! De kan komme tidsnok! ;)

Skrevet

jeg også er bare ca 5 uker på vei..har gått små dårlig i 14 dager og trodd at det bare har vært omgangsyke osv..men den testen var positiv den i går.. ;P Men jeg var ikke sånn sist gang jeg var gravid..hadde ikke noe symptomer før jeg var 11 uker på vei og da litt små kvalm i ei uke bare..tror dette varierer..

Skrevet

hei!

noen kjenner ikke noen symtomer i det hele tatt. hadde en svigerinne som jeg gikk gravid sammen med sist, mens jeg lå og holdt rundt do hele tiden - fartet hun rundt og hadde ikke et symtom på at hun var gravid i det hele tatt.

Så ikke tenkt så mye på det, bare vær glad du ikke har hele listen. husk alle svangerskap kan være forskjellig, for min del begynner jeg å nærme meg til at doen blir min beste venn de neste ukene igjen.

kroppen reagerer forskjellig på de hormonene som blir laget i forbindelse med graviditeten.

kos deg masse du som er frisk og rask og kan fungere i hverdagen.

Skrevet

Er i uke 9+5. Er kvalm konstant, vært det siden uke 4. Vondt i puppene, blir det kaldt så er det enda værre! Vondt i magen, først menssmerter, og nå masse stikninger..

Vær glad du ikke har noen symptomer sier nå jeg!;o)

Skal til Egypt på torsdag. Og må passe meg for alt mulig=P

Menmen, er positiv som bare det likevel! Endelig får jeg den lille gullklompen jeg har ønska meg lenge! Termin den 7. oktober. og blir selv 20 den 6. oktober=P

Lykke til alle sammen, med eller uten plager! Dette blir utrolig fint for oss alle tilslutt=D Ha en fin dag!

Skrevet

Hei veravera

Skriv under på det over - det er like vanleg å ikkje ha så mange symptom som å ha det, og ofte kjem dei ikkje før ein er lengre på veg enn 5 veker.

Eg har sluppe kvalmen, men frå veke seks-sju har eg vore ekstremt trøtt (til meg å vera). Så alle er forskjellige!

Lukke til vidare!

Skrevet

hei akkurat sånn har jeg det også jeg føler meg ikke gravid men testen var positiv den..... Jeg fantes ikke dårlig sist jeg var gravid heller men da følte jeg meg i det minste gravid, hadde litt ømme bryster og var trett ..... nå glemmer jeg det faktisk bort, legger de planene for påsken men så detter det ned i hodet på meg.......... å ja jeg er gravid jeg ja trenger ikke akkurat skaffe barnevakt for at jeg skal på fest da..... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...