Gå til innhold

Noen som skal føde på AHUS i begynnelsen av oktober?


lille2

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har egentlig termin 30. september, men regner meg at den blir flyttet til begynnelsen av oktober. Har søkt fødeplass på AHUS. Noen andre som skal føde på Ahus på samme tidspunkt? Da blir vi av de første i det nye sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal føde der omtrent samtidig, har ul termin den 5. Håper vi får føde på den nye delen, den gamle er jo rimelig slitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig termin 3. oktober (men den kan muligens bli flyttet noe tidl) og regner med å føde på AHUS. Den nye delen åpner i løpet av oktober. Om det er i begynnelsen eller slutten vet jeg ikke, men er jo lov å håpe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foreløpig termin 15. oktober, og skal etter all sannsynlighet føde på Ahus :)

 

Har hørt at den nye avdelingen skal stå klar 1. oktober, så blir spennende det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, første innlegg her :) Jeg har termin på "flyttedagen" 1 oktober, og er spent på om jeg havner på flyttelasset... Er førstegangsfødende og gleder meg til vår, sommer og ikke minst høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med det blir der jeg og, men vet ikke helt. Skal flytte til området rundt Kjeller i sommer, så da er vel AHUS det nærmeste, eller? Er ikke så veldig godt kjent akkurat...

 

Har forresten menstermin 28. september, men som deg tror også jeg den vil bli flyttet til starten av oktober. Tenk om vi ender der samtidig:)

 

Er det forresten noen som vet hvor tidlig jeg må søke fødeplass? Har jo egentlig plass på sykehus her oppe i Trondheim nå, men må skifte så snart det er 100% sikkert at vi ender opp sørover. Noen som har noen tips og gode råd?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Ahus er nærmest fra kjeller er vel bare maks 15min?!

Jeg har ikke 1 kontroll før i uke 14. og skal søke da men man får vist stort sett alltid plass der så er bare å snakke med legen og forklare burde gå greit.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...