WPW Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Ved å lese alle innleggene her skjønner jeg at jeg er normal:) Jeg leter kontinuerlig etter tegn.. Slutta på prevensjon 10. februar, men har lest at det kan ta opptil 1,5 år før man blir gravid når man har gått på p-piller (eller p-ring som jeg har gått på).. I denne perioden har jeg følt meg sikker på å bli gravid de gangene vi har hatt sex, men hvis vi har gått en dag uten har jeg plutselig følt at jeg ikke er gravid igjen.. Noen som kjenner seg igjen? Uansett. Har IKM på mandag, men allerede i forigårs fikk jeg mensenlignende smerter, og litt rødt i utfloden. Men mensen kom ikke. Igår fikk jeg samme rosaaktige utflod (veldig små mengder), men fortsatt ingen mens. Og idag tok jeg test. Jeg så en svak svak strek som antydet positiv test (mannen min var enig).. Men nå går jeg rundt og tror at det kanskje var innbilning at jeg så streken.. hehe, jeg tok jo en test for over en uke siden også. Selvsagt var den negativ, men man blir jo så utålmodig, og tenker at testen KAN jo KANSKJE være positiv... Trodde ikke dette skulle blir så altoppslukende.. -P:)
lilla jag Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 he,he.høres litt ut som meg det her:)ikm på tirsdag.tok en test i dag.og jeg fikk også opp en strek.men veeldig svak og uten farge,så det spørs vel.hvis jeg hadde vist den til gubben,tror jeg bare han hadde ledd av meg,for enn må se ganske nøye etter:) er så spent,altså!prøve meg på en cb i marra,kanskje. ønsker dere lykke til iallefall.håper det har klaffa for oss begge!
så gla' Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Så spennende! Den lille lyserosa utfloden kan være festeblødning. Det kan passe tidsmessig ut i fra når du har IKM. Masse lykke til!
Nelly82 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 De sier at en strek er en strek ! Min ble svaaaaak svak, men allikevel, jeg var gravid Lykke til
WPW Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 ja, håååper jo veldig på at jeg er gravid. Tenkte å teste igjen på mandag. Hvis jeg er tålmodig nok til å vente så lenge da... Lykke til dere også!!
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 dette skjedde også da jeg ble gravid med min første. så jeg tok mobilen og tok masse bilder og en filmsnutt av gravid testen. så jeg slapp å oppi søppelbøtta å hente den opp hele tiden, hehe tenkte hele tiden men enn om jeg så feil, kansje det bare var innbilning hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå