Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt koppholder til vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips, det var denne de hadde på babyshop også, men jeg er på jakt etter en enkel i sort plastikk som bare hektes på "styret" ....

Prøver å google : )

Skrevet

Aha, skjønner! Tror min sambo også tenkte samme retning som deg! Kanskje det går an å kjøpe en vanlig koppholder på biltema eller noe og få til å feste den på vogna?

For min egen del syns jeg ikke den koppholderen på lilleprinsen var så dum..Da tenker jeg på at jeg har baby på sommeren, skal kanskje gå litt lengre turer og har da med vannflaske. Og koppholderen ser perfekt ut til flasker i grunnen!

Men lykke til med jakten da =)

Skrevet

Var jo praktisk med et rom til lommebok/mobil/nøkler osv og...Må måle håndatket på vogna mi og se om ikke jeg og skal bestille den =)

Skrevet

Til flasker og sånn fungerer nett lite bra. Der kan du slenge oppi ting som havner i bakken når baby sitter og kaster etterhvert, lette handleposer, ei lita veske, snørrepapir om vinteren.

Har aldri savnet koppholder, men drikker ikke så mye kaffe, da. (Og når man ammer ern man konstant tørst!)

Nettet har derimot vært genialt. Brukte det også når jeg hadde stelleveska hengende for da slapp jeg å åpne den hele tida.

Skrevet

PS: Hvis du vil bestille fra USA så har de MANGE koppholdere å velge mellom! Googlet på cupholder stroller, og da dukket det opp mange i plast til å feste på håndtaket på vogna! Noen av de var ikke så dyre heller!

Skrevet

Kaffebrenneriet har koppholdere som er grå/blå og som bare hektes enkelt på styret. Kjempekjekk passer til vannflasker som kaffekopper.

Om du bor i Osloområdet da :o)

Skrevet

jepp, fant ut det jeg og, men de var utsolgt. Får prøve igjen !

Skrevet

www.barnevognskilt.no har koppeholderer :o) har kjøpt slik... helt genial :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...