Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dit på tirsdag og kose meg en uke, men hadde vært moro om noen hadde noen tips til noen ekstra gode restauranter eller ting man burde se/gjøre..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Melamin;-)

Eg har vore ein del gongar på Tenerife.

Du skriv ingenting om kor på på øya du skal.. men øya er ikkje større enn at du kan ta deg rundt den på ein dag.

Me har alltid budd i sør. I området playa de las americas / fanabe.

Fanabe er den nyaste delen der du blant anna finn vings sunving hotell. Har sjøl budd der eit par gongar. Kjempefint anlegg.

Favorittrestauranten vår ligg i Los Christianos og heiter "La Paloma"

Restauanten ligg ikkje i hovudgata men eit par gater opp frå havna. Kjempe trivelig personale og utsøkt mat!! Prøv mixed meat med canary potatoes feks.. eller biff m/ black and white sauce..

Andre spiseplasser eg kan anbefale er " litte italy".

Tenerife byr på mange muligheter om du vil ha ein aktiv ferie;-)

Skal du ha barn med deg kan eg anbefale jungle park. Der går det gratis buss som plukker opp folk ved fleire hotell. Fin dyrepark for både små og store.

Nord på øya finst Loro Parque som også er ei dyrepark. I denne parken er det ein del show.. Delfinshow osv.. Fin park med masse flotte blomster og dyr.

Vannparken Octopus er og ein mulighet, men der har eg ikkje vore på 10 år. Men veit den eksisterer og me koste oss der ein heil dag den gong;-)

Finnes ein del gateselgerer, helst i gamlebyen Los Christianos. Kan vera ganske slitomme om du gir dei oppmerksomhet.

Prut alltid ned til halv pris om du ønsker å kjøpe noke av dei;-)

På stranda finst det ein del kinadamer som tilbyr massage.. Desse har oftest ikkje oppholdstillatelse og ved fleire anledningar har me vore vitne til at politiet "hentar" dei.

Ka hotell du skal bu på????

Skrevet

Glømte å nevna vulkanen teide som faktisk alltid har snø på toppen. Her, og i landskapet rundt har fleire filmar blitt innspelt. Den mest kjente er mest sannsynlig Apenes planet.

Finnes også muligheter for vannsport og gokart.

Og ein båt med glassbunn tar deg med på havsafri;-)

Om du ikkje får sett delfinar osv i løpet av båtturen, får du pengane tilbake.

Dette var det eg kom på i farten;-)

Go tur!!!

Skrevet

Vi var på tenerif i februar i fjor,husker ikke hva plassen het men det var ca 5-6 mil øst for las americas. Der er det en fin park med pingviner, sjøløver,masse fugler og annet rart. Vi brukte en hel dag her! Det sjø-løve showet var fantastisk arti!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...