Gjest Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Idag blir min trofaste følgesvenn gjennom 11 år avlivet.. Jeg skal ta henne til veterinæren klokken 16. Hunden har store forkalkninger i begge hoftene + ryggen, smertene har blitt holdt utrolig effektivt i sjakk med medisiner, men nå har hun blitt inkontinent. Tisser og bæsjer på seg og blir helt forstyrret av det. Hun er fortsatt stort sett en glad hund, men dette går ikke lenger... Og jeg er fryktelig lei meg!! Blir lenge til jeg ska ha kjæledyr igjen.. Jeg blir så glad i dem at det å miste dem er helt grusomt
WP-TLogPeanut Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Så trist da Teline alltid trist å miste kjæledyr en har hatt lenge. Men det er vel til det beste for henne nå , selv om det ikke gjør savnet noe mindre da :/ Lykke til , klem fra
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 ånei =( stakkars deg...=( vet ikke hva jeg skalsi,for jeg har aldri hatt hund eller katt som har dødd...men jeg skjønner at det er fryktelig trist.. stor klem til deg!!!
BettyBoob Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 uff, jeg føler så med deg!!!! Da vi måtte avlive våre to katter som var 16 år (to år etter hverandre) holdt jeg på å dø, var helt grusomt. Hadde hatt dem siden jeg ble født, den ene ble født på samme dag som meg - kan faktisk fortsatt begynne å gråte pga det selv om det nå er 13 år siden Grin så mye du klarer, hjelper å få det ut
Prinsemammaen Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Huff, så trist........ Føler sånn med deg.
selfangerkjerringa Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Ånei... fikk tårer i øynene da jeg leste innlegget ditt, Teline... det er så grusomt når en må gjøre slikt Men det er jo det beste for hunden dessverre. Sender mange, mange varme tanker fra Langtvekkistan til deg!!!
nickoline og supermann Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 å nei.... jeg prøver å forberede meg på å avlive min katt etter 12 års samboerskap. hun har vært en kjælen og god pus..., men nå har hun blitt grisete. prøvd å gi henne en sjangse gjennom det siste halve året. men nå har hun begynt å tisse på rommet til gutten min, så nå må det ta slutt.... desverre.... det er så trist. de er jo familiemedlemmer... lykke til...
SaDa Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Så trist.. Har en på 9 år her.. Gruer meg til den dagen han blir borte..
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Prøver å fokusere på at jeg sparer henne for lidelse, men det gjør det ikke noe lettere..
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Uff, vet så godt hvordan du har det Veldig vondt å miste et dyr man har hatt så lenge, og spesielt med en hund så får man jo et utrolig tett bånd! Hadde selv en hund som ble 11 år gammel. Han var en skikkelig glad-hund men fikk hjerteproblemer til slutt og da det ikke var mer å gjøre var det grusomt å måtte slippe taket i han.. Savner han enda.. Masse trøsteklemmer fra meg, skjønner at du har det fryktelig trist nå.
*Rutletutt* Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 Uff, så fælt:o( Er grusomt å miste kjæledyr. Er noen år siden mamma og pappa måtte avlive sin hund også (var jo "vår" hund da hun kom til oss da jeg var rundt 15 år) pga noe forkalkinger i bena. Hun klarte ikke gå skikkelig og det å reise seg opp bare var nesten umulig - var en trist hund på slutten:o( Det var en irsk setter og de behøver jo mye mosjon og hun elsket å gå på tur i marken og på fjellet med mamma og pappa - så det var ikke et liv for henne og ikke kunne gjøre annet enn å ligge i ro:o( Uff, får tårer i øynene bare av å tenke på det:o( Lykke til i dag - bare tenk på at det er til det beste for vennen din. Klem
Gunda Gråtass Skrevet 7. mars 2008 #12 Skrevet 7. mars 2008 Føler med deg! Men du gjør nok det beste for hunden. Har selv hund, og GRUER meg til den dagen jeg må gå til vet`n for å avlive...
prebs Skrevet 7. mars 2008 #13 Skrevet 7. mars 2008 Så trist. Føler med deg, har vært der selv... En varm klem fra dyreelskeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå