Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Er i uke 35 og magen min har sunket ned noe voldsomt. Kan det hende at den lille kommer før tiden?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Magen min sank i uke 30. Og som legen sa. Liten sannsynlig for at den kommer før rundt termin. Da har det i alle fall ingenting med at mangen har synki å gjøre
*Super*Mamman* Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Magen min sanki for 2 uker side, memn håper virkelig at det ikke kommer noen bebi enda! Legen kommenterte det ikke noe særlig da jeg fortalte det, så tror ikke det har noe å si..
~falck~ har fått baby! Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Hvorfor skulle babyen komme før selv om magen har sunket??
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Hun lurte sikkert siden det er mange(spesiellt de som var mødre for 20 år siden, hehe) som mener at alt skjer i en spersiell rekkefølge. At magen synker MÅ bety at hodet er i ferd med å feste seg og da er det rett før fødsel altså. Har hørt mange slike teorier av den eldre garde, trur ikke de visste så mye som vi gjør idag. Ikke nytter det å forsøke å få de til å endre mening heller, typiske mødre
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Min har også sunket, og det rundt uke 31 - legen sa det er pga. hun nå har snudd seg, og ligger i riktig posisjon, med hodet ned. (men ikke festet seg enda, da. Det tar vel enda litt tid (får håpe hun skjønner tegninga, og blir liggende som hun skal!)
lille sprelle Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Er i uke 33 - hun her har ikke skjønt tegninga - menaner ikke om magen er sunket eller ikke - den ligger da midt på? (er 165 cm og det er jo ikke så mye slingringsmonn da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå