*gullungen med okt spire* Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 jeg har en sønn fra før på 14 månder.han heter kristian viss jeg får jente skal hun hete lena. har en pappa som heter einar har veldig lyst å oppkalle neste mann etter han viss det blir gutt.. syns dere Einar er ett gammelt navn??jeg prøver å venne meg til det.. vi tengte vi skulle ha dobbelt nav først men siden jeg har enkelt navn på han første så vill vi det på andre mann også...
camilla - med snart ny spire Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Lena er et helt greit navn, men litt kjedelig. Einar er ikke fint, passer til en 80 åring og ikke en liten baby. Beklager negativ tilbakemelding, men du spurte :-)
*gullungen med okt spire* Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Det er helt i orden har tengt på det selv også...men er så vanskelig...vet det er et navn som kommer mere å mere tilbake...
babyfrøken *mamma* Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Det er jeg ikke enig i!! (",) Einar er et kjempefint navn, kjenner mange i 20-30 års alderen som heter det jeg. (",)
*gullungen med okt spire* Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 det var koselig å høre...takk skal du ha... :0)
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Mm...jeg synes også Einar er kjempekoselig navn! Litt uvant på en liten baby kanskje...hehe...men alle som heter Einar som jeg kjenner har jo vært små engang de også
LilleVackreAnna Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Unskyld meg, men det er et utrulig tåpelig argument å si at "alle som heter Einar er 80-åringer"!! Alle disse 80-åringene har faktisk vært babyer en gang, eller har de ikke??!? Syns det var et kjempekoslig navn, også er det veldig fint å kalle opp igjen bestefar, det har vi også tenkt å gjøre hvis vi får en gutt. Lykke til med navnevalg iallefall, jeg syns det er fryktelig vanskelig, særlig hvis det blir jente!! Har heldigvis 7 mnd å tenke på
*gullungen med okt spire* Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2008 tusen takk det var kjempe koselig sagt av deg ...ja vi hat lyst til det han er syk så vi vet ikke lenge han lever..men håper på han lever til ungen kjem å det blir en gutt så får han høre det at vi skal oppkalle han etter seg da ville han blitt kjempe stolt...jeg heter Anlaug selv å syns det er et kjempe gammelt navn....hehe men jeg blir da gammel jeg også får jeg håpe..hihi
ChellBell - har født! Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Jeg syns Einar er et koselig navn. Gir en følelse av en person som er trygg, rolig, stabil og snill
Trolleliten Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Har et moderne vennepar som akkurat har fått en nydelig gutt, og de vurderer også Einar, så det er kanskje på vei "inn" igjen? =) Personlig så tenker jeg på Einar Førde med en gang..hehe men det er vel bare fordi jeg ikke kjenner/vet om noen andre enda.
ajate *høygravid* Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 Jeg synes Einar er et fint og stødig navn som passer til Kristian.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå