Gå til innhold

Jeg vil også føde.... (samme som marsklubben)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ALLE føder jo før meg...

Sitter her og er så lei at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg snart.

Magen så tug og øm at jeg nesten ikke klarer noe som helst, men kommer det noen baby..??! NEIDA, ingen baby =0(

Legger meg hver natt med løs mage etc, og tenker... i natt skjer det sikkert. Men våkner hver morgen, og ingen baby.

(sorry... måtte bare blåse litt ut... møkk lei nå..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:( når er termin? det kommer nok snart.... er jo spennende å ikke vite da, men uutholdelig når tiden aldri går.
Skrevet

termin den 13, men JM og lege har sagt i uendelig tid (siden slutten av uke 36) at nå skjer ting når som helst...

Kroppen er klar, bare den lille som ikke helt har bestemt seg enda

Skrevet

jeg og vil føde.. var hos jordmor i går og skulle komme tilbake om en uke om ikke noe var skjedd..og så skulle ho da bestille overtidskotroll til meg... blei så skuffet.. sliter sånn med bekkenet.. er sliten før jeg har begynt.. huff... fikk 4 dager før sist og trodde jeg skulle det denne gangen og..

Skrevet

ååååå... jeg VILLLL også føde.. har termin 15 mars.. er så lei så lei.. er moden avflatet og 3 cm.. men neida... INGEN baby på utsiden enda... =(

hehe.. skal snart til jordmor, får se hva hun sier.. =)

Skrevet

sleger meg på her jeg og. hadde termin i går,men nei da ingen baby som vil ut ennå. var hos jordmor i går også. men hun tok bare helt vanlig kontrol.og sa jeg måtte ringe lege for å få ny kontrol hos legen.

jeg og hadde et håpe om å få før slik jeg har gjort med de 2 andre barna min. men nei da.sitter nå her og venter da. bare lurer meg gjør hun.

er utrolig lei nå ja.

Skrevet

Henger meg på her..min har no prestert å gli opp igjen fra bekkenet luringen....har plutselig veldig lyst til å hoppe tau og strikk men da raser vel flode i gulvet tenker eg!!!

Skrevet

Jeg vil også!!!! Har termin imorgen!!! Var hos jordmor igår....hode er festet og han ligger godt ned i bekkenet! Men ingen tegn til at han har det travelt hvertfall!!!!! Du lillemann, lover at du skal få det bra her ute også!!!;)

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg! Fått beskjed leeenge om at det kan skje når som helst...

MEN HVA VEIT DI EGENTLIG?? Ingen baby enda og over termin:(

Skrevet

Jeg vil føde først!!! Hadde termin 29.feb. så er 7 dager over nå. Er såååå lei! Sender litt fødestøv til dere andre da :-)

Skrevet

Til dere som har født før, har dere kjent at ting er iferd med å skje i forkant? I såfall blir det nok ikke noen terminbaby her ihvertfall:)

Skrevet

Sympati til deg som har gått over 7 dager..du skal få føde før meg!!

Skrevet

Får vel slenge med på klubben med de fødesyke :o)...

Har termin på søndag....men,alle hadde trodd (tom legen) at jeg skulle få før...men men,det har jo ikke skjedd :(

...Går jo rundt her med masse maserier...i natt & nå oxo...men,tør liksom ikke håpe på at noe skal skje!

Denne ventetiden er kjedelig...& veeeeeldig langsom :o)

Skrevet

hei amy lee...

nå syns jeg vi har vært her en evighet.. se og få noe fortgang på sankene.. hehe.. =) nå vil jeg at vi skal føde.. =)

Skrevet

Hei wimsey :o)

Ja...nå er det nok...syns virkelig disse småbebisene våre kan ploppe fram :o) hehehe...nå har vi vært tålmodige nok!!

Sender MASSE fødestøv & vondter til deg :o)

Skrevet

Huff, to dager over og kjenner jeg blir kjempe misunnelig på de som får føde før terminen sin. Og det ser jo ut som "alle" gjør det!!!!! Crap.... Må vel gå til jeg blir satt igang å da blir det nok en unge på 5 kilo!!!!! Morsomt!!!! :(

Skrevet

Slenger meg på her jeg og.. :(

Har termin i morgen og har hatt modningsrier/maserier (hva er egentlig forskjellen?) siden mandags kveld!

Var hos JM på tirsdag formiddag, og hadde 1cm åpning og avflatet livmorhals. Blir sååå skuffet, lei og motløs når det ikke tar seg opp *buhuu*

Drømmen hadde vært om vannet gikk, ikkesannt jenter??!! =D

Masse fødestøv til dere ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Ikke veldig oppmuntrende,

men jeg fikk også beskjed om at ting kunne skje før termin av både JM og av familien min, men nå sitter jeg nå her med en stor og tung mage 3 dager over termin da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...