Gå til innhold

Jeg vil også føde... =0(


LadyLuck &

Anbefalte innlegg

ALLE føder jo før meg...

Sitter her og er så lei at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg snart.

Magen så tug og øm a eg nesten ikke klarer noe som helst, men kommer det noen baby..??! NEIDA, ingen baby =0(

Legger meg hver nat med løs mage etc, og tenker... i natt skjer det sikkert. Men våkner hver morgen, og ingen baby.

 

 

(sorry... måtte bare blåse litt ut... møkk lei nå..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

slenger meg på her jeg og.. Bekkenet verker som bare det og har mange kynnere hver dag, noen gjør vondt og.. Føler meg så unyttig her jeg sitter og ikke orker å gjøre noe.. kom da baby.. termin om 3 dager.. fikk 4 dager før sist så hadde sett for meg at jeg skulle det dennne gangen og ... blÆÆ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 13,fikk dagen før med mine to første.forrige uke lå han langt nede..nå har han jammen meg glidd godt opp igjen..nedtur!!

Har omtrent ingen kynnere denne gang.Hadde intense smerter i livmorhalsen natt til igår og utover formiddagen og så ga det seg selvsagt etter at legen kjente at han var glidd opp igjen!!

Tar uansett ikkje lakserolje..min mor fikk store indre blødninger da hun prøvde det engang av en liten dose..må nok bare være tålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her melder jeg meg inn også!!!!! Går liksom bare å VENTER om dagen....gleder meg sååå veldig til å få lillegutten i armene! *sukk* Er 40+1 idag....Men merker liksom ingenting til at noe skal skje med det første!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Hadde termin i går, og nå føles det som at jeg kommer til å bli igjen i marsklubben alene. Alle føder før termin, virker det som.

Sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da to dager over terminen...:( Blir ikke noe baby her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer det kke noe i kvld/natt heller, vurderer jeg sterkt å la sambo sette seg på magen eller noe...

 

Men mye aktivitet inni der i dag da, kan se at h*n liggeer å vrir seg, bare synd at h*n tydelig vrir seg mot tverrleie... Men snur seg vel fort nok igjenn, har jo god plass enda ifølge JM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...