Gå til innhold

Dette kommer til aa bli de to lengste ukene i mitt liv!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ach! En hel uke igjen foer testedag! Tiden gaar jo saa sinnsykt tregt og jeg vil vite det naaa!!!!! ;-)

Hater aa ikke vite om det er en eller to som klorer seg fast der inne, eller om ingen av de klarte seg!!

Saaaa frustrerende!!!

Hehe, maatte bare faa det ut..Om det er flere saa er det bare aa henge seg paa..Hjelper aa faa det ut av og til ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe:o)) Jeg vet hvordan det der er:o))) Hvertfall mesteparten av det du sier, kjenner jeg meg igjen i. Jeg har aldri satt inn to egg, men denne gangen tenkte jeg og gjøre det!!

Du har ikke en krimbok liggende for hånden, da?? Takk for tipset om Michael Connelly forresten:O)) Har lest to av bøkene hans til nå; Knokkelbyen og Mørkere enn natten. Likte de veldig godt!! Nesten bok på listen er Malstrøm. Før jeg kommer sålangt skal jeg lese en bok av en forfatter som heter Mari Jungstedt. Aldri hørt om henne, men har fått henne anbefalt.

Lykke til videre, da!! En uke går så fort så. Skjem deg ordentlig bort, og gjør masse ting du liker. Nyt livet, og det at du er gravid til det motsatte er bevist:O)))

Skrevet

Hehe bra du likte han..Han er god til aa skrive.. Har nettopp begynt aa lese en bok av Tami Hoag naa.. Men er jo paa jobb paa dagtid (litt vanskelig aa konsentrere seg, men heldigvis er det mye aa gjoere for tida, saa da "glemmer" jeg aa tenke paa det..

Maa si jeg gaar og legger meg tildig om kveldene og leser ja. Blir jo helt oppslukt i boekene jeg leser til tider..Skikkelig lesehest (som deg hehehe)

Saa forresten i et anna innlegg at det ser ut til aa ordne seg med Riga. Det er kjempeflott..haaper virkelig det gaar din vei. Er ikke eggdonasjon lov i Norge??

Skrevet

Det ordner seg med Riga, ja:o))) Regner med og være ruger i løpet av uke 16 eller 17. Da er vi sånn ca midt i april.

Eggdonasjon er foreløpig ikke lov i Norge, nei, og det gjør meg ganske "førrbainna" at vi skal være nødt til og dra til utlandet og betale tusenvis, og hundretusenvis for noen, av kroner for og få hjelp til og bli gravid.

Får ta det som en utfordring, og lykkes skal vi uansett hvor mye vi må betale!!

Lykke til videre, og ha en strålende helg!! Jeg blir uten tilgang til PC, hvertfall i helga, kanskje lengre, så blir spennende og se hvordan det har gått med deg når jeg er tilbake!!

Skrevet

Heisann!

Ja, det er pyton å vite at det er to uker før en får svar på noe så viktig:-)

Men gå på besøk, gå turer, kino, les bøker og blader, strikke, cafe, sy, lime inn bilder i album, rydde, vaske, gå på konsert, teater, sjekke tilbud, surfe på nettet og sjekke syden tilbud, gjøre noe kjekt for mannen din som han setter pris på, lage middag for venner/familie og lignende.

Ha en fin helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...