Snurrepippen Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Jeg er født 170680, han 140779. Vi har vært sammen lenge og det er stadig problemer oss i mellom.. Kan du se noe om oss?
Lillnita. Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Det første jeg får opp på dere er masse kjekling. Ikke bare om de store tingene, men også mye om små bagateller i hverdagen. Mins en av dere kommer opp som en hissigpropp her hehe, og en virker litt langsint, eller kanskje jeg skal si såret over hvordan den andre er eller oppfører seg, slik at den ikke klarer å være så "kjærlig" i forholdet som den kanskje burde. Vet ikke om dette er en og samme person jeg får opp, eller hvem det er av dere, men det vet nok du Lurer på om dere kanskje har kommet inn i en fase nå der dere bare klarer å se problemene deres og ikke grunnen til at dere faktisk falt for hverandre, for det ligger en veldig sterk energi mellom dere i fortiden, mens det i nåtid ligger veldig mye negative tanker. Ser det som et hinder for dere at man alltid skal henge seg opp i små bagateller. Dette er desverre noe som gjør at dere kan komme til å "falle fra hverandre"Hva med å heller innse at man noen ganger er forskjellige og har ulike meninger og måter å gjøre ting på ? Tror dere må finne en balansegang i hverdagen deres og sette av tid til å kose dere sammen. Gjør dere det, så ser jeg en lykkelig utgang på dette, der dere begge vokser som personer, støtter hverandre, og ser opp til hverandre. Håper det ordner seg for dere, for dere har virkelig muligheten til å lykkes, bare dere jobber litt med det.
Snurrepippen Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 Jøss, der traff du spikeren på hodet!! (...og det er vel jeg som er den som blåser meg opp, og han som er langsint...). Takk for et fint svar, nå føler jeg på en måte at "vi fikser dette!" Vi skal nok komme igjennom denne kneika også ;-) En mister litt fokus iblant, nettopp på hvorfor en er glad i hverandre. Tusen, tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå