Gjest Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Våknet 2 ganger i natt av at jeg hadde mens lignende smerter helt nederst i magen.... Har noen andre opplevd dette og hva er det??? Er i uke 30 +5
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har også hatt det den siste uken. Er i uke 37. Har som regel kommet på kveldstid hos meg. Har hørt at det kan være modning, eller at babyen beveger seg nedover i bekkenet. Beklager at jeg ikke hadde noe mer presist svar!
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Hei! Sånn har jeg å Det stikker i tissen likssom...... Har litt kynnere og vondt i ryggen,men mest på kvelden. kan også kjenne hodet til babyen som rører seg,da er det opp på do. er i uke 33+2
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har ogå stadig mensmurringer....tror det bare er moding!!!
2hærligegutter Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Dette har jeg hatt ganske lenge og, men i går ble de mye mer vonde og de spredte seg til ryggen og lårene, i tillegg fikk jeg kynnere samtidig. har og følelsen at jeg må på du (nr 2), men får det ikke til. Håper det nærmer seg, er 37+2 i dag
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Hei jeg har også hatt mensmerter og tok det opp med jordmor i går (33+3) og hun sa at det var kynnere. Man trenger visst ikke å kjenne at magen strammer seg fr å ha kynnere og at man kan oppleve kynnere forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå