Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt ut noen av bildene som bladet Gravid tok under vår fødsel. Kommer mange fler i bladet.

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flotte bilder :-)

Kos deg masse i tiden framover...

Klem

Skrevet

Så utrolig vakkert,Bringebæret :o)...blir helt rørt her jeg sitter!...Når er det bladet kommer ut?

Skrevet

Bladet kommer i mnd-skiftet mars/april. Gravid nr 3. Tror det kommer ca 20 bilder der, sammen med hele historien. Ganske utleverende, men synes det er en så utrolig fin opplevelse!

Skrevet

nå er det notert :o)

Må bare si at jeg syns du er KJEMPETØFF :o)...

Skrevet

sniker fra 2.trimester:)

nyyydelige bilder:)

Skrevet

Kjempefine bilder! Gleder meg til å lese hele historien :)

Går det bra med dere?

Skrevet

Det går flott! Balder er en nydelig gutt, og vi koser oss stort. Helt utrolig at det snart er 4 uker siden han ble født, tiden flyr alt for fort!

Skrevet

Så nydelig han er! Og så utrolig fine bilder! De var flinke til å fotografere uten å få med det som kanskje ikke er så stas å vise fram?!

Gratulerer med en nydelig gutt, jeg har tre måneder igjen. Tiden går fort!

Gjest Lenchen jente98 og jente08
Skrevet

Så fine bilder Bringebæret :) Jeg får nesten kjøpe Gravid bladet, selv om jeg ikke er gravid lenger :)

Skrevet

Fotografen tok et par hundre bilder, så sikkert ikke alle som er like lekre :o)

Men bildet der hodet er født, er det bildet som er mest "avslørende" av de som kommer i bladet, så det er jo ikke så ille. Ellers er det jo noen blider der jeg ikke ser helt bra ut, litt smertefølelser i ansiktet osv... men sånn er det jo når man føder :o)! Og så hjelper det jo at det er i svart/hvitt!

Vi får alle bildene på cd, og er litt spent på å se alle som IKKE kommer i bladet! Sikket noen mere æsj-bilder der!

Masse lykke til med magen og fødselen, og ikke minst det som kommer etterpå!

Skrevet

Bra å høre at dere koser dere og at Balder har det fint! Ganske kult å ha så mange bilder fra fødselen! Smart å ha med journalister sånn sett, for pappa'n rekker jo ikke å ta så mange underveis hvis han skal være til litt nytte samtidig.. Tipper jeg...! :)

Skrevet

Det var det som gjorde at vi ville ha dem med. Alle bildene av proff fotograf. Og så lenge man kan nedlegge veto mot de bildene man ikke vil ha i bladet, blir det bare gøy å lese historien vår.

Skrevet

Hvordan kommer jeg inn på bringebæret?

Skrevet

så enkelt var det ja:) Nydelige bilder og så skjønn gutt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...