Gå til innhold

Babysjuk og skravlesjuk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj ville bare skravle litt. Jeg har ikm tirsdag eller onsdag i neste uke (uke 11) Syns det er så leenge til. Vet ikke om jeg klarer å gå hele helgen uten å teste. Føler at TR er på vei, men så lenge den ikke kommer så fortsetter jeg å håpe. Er i 13 pp nå, og har slettes ikke lyst til å gå inn i min 14. Lurer på hva jeg skal finne på for å få helgen til å få fort. Syns det er deilig å skappe av, men det klarer jeg aldri helgen før ikm. Litt for opphengt i å bli gravid.....ikke i det hele tatt.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skravle noen....?

Skrevet

Hei du =) Skravler gjerne litt med deg jeg :) Har også IKM til uken, tirsdag tror jeg. Klaffer det ikke nå, går vi over i vår 10. pp, sukk! I det siste har syklusene mine gått helt bananas, bare vært 19 - 20 dager. Men, nå er jeg på dag 24!! Lite håp er tent i meg, men kjente murringer i dag, så da svinner det ganske fort er jeg redd....Men, fordelen er i alle fall at det kan virke som syklusen er i ferd med å stabilisere seg igjen da!

Jeg vett, det er så utrolig vanskelig og kjedelig å klare å la være å teste!! Har brent av NOEN i denne prøvetida kan du si ;) Men, så trist når de lyser blenda hvite mot oss, så skal prøve å la vær denne helga. TR har i det siste kommet før jeg har rukket å tenke på å teste oxo ;)

Vi var overlykkelige i september, da jeg fikk et klart blått pent kryss på en test! Gledet oss så veldig til å bli foreldre igjen, men gleden ble kortvarig. Mistet i SA i uke 7 dessverre. Så nå jakter vi på spiren, og begynner å bli litt trett og lei. Hvordan holder du motet oppe?

Vi har en nydelig godgutt fra før som fylte tre år forrige uke :) Utrolig takknemmelige for han, men klarer ikke å roe meg med at vi ikke skal få flere liksom, mangler noen hos oss... Men, snart må vel lykken snu seg håper jeg :)

Blir spennende å se noen dager fremover nå da du :) Har du noen symptomer?

Skrevet

Hei så koselig da.

Jeg har en gutt som fyller 3 i slutten av mars, og vi også føler at det mangler en liten krabat her i huset. Jeg vet ikke helt om jeg klarer å holde motet oppe, for nå er jeg lei. Jeg har heldigvis ikke mistet noen jeg da, men er immar lei dønn negative tester. Men denne pp er det noe helt spesielt syns jeg. Har ømme pupper og stikkinger overalt egentlig. Nå skal det sies at omganssyken har herjet her da. Har så fryktelig lyst til å teste i morgen - meeeen skal prøve å la det være.

Skrevet

Hei igjen :) Oi, så morsomt, har jevngamle gutter fra før av vi da :) Ganske like historier ja!! Syns jammen det er på tide at disse store gutta våre får søsken snart :)

Huff.... Jeg klarte ikke å motså testen som lå i skapet....sukk!! Selvfølgelig negativ så det holdt den! Og angret som en hund etterpå at jeg tok den... Da forsvant i alle fall alle forhåpninger for denne pp for min del, selv om det teoretisk sett jo er en liten sjanse for at jeg testet for tidlig nå da. (Men, har vel på følelsen at jeg ville sett noe dersom det hadde vært noe, for i mine to andre svangerskap har testene blitt positive 5 dager før IKM....). Isj, isj, isj - og dette som var vår siste sjanse på 08 baby og alt :( (Har bestemt oss for å stå over en mnd nå, både for å få et lite pusterom, og fordi det er litt upraktisk med termin + - julaften liksom.) Å, prøv å vente med å teste!! Er så kjedelig med de blendahvite testene altså....!

Skjønner så utrolig godt at du er lei!! Det koster noen krefter å prøve og prøve, uten at noe skjer. Hvor lang tid brukte du på å bli gravid med veslegutt forresten? Ser du noen sammenheng liksom? Det gjør vi IKKE her! Gullklompen ble til på 1 pp, så hadde ikke regna med at vi skulle nærme oss året med prøving på nr. 2 nei....

Heier på deg nå!!!!

Skrevet

Hei igjen.

Vår lille hjerteknuser var slett ikke planlagt, og syklusene mine på den tiden var helt kaos, så jeg ante ikke av graviditeten før jeg var nesten 12 uker på vei.

He he. Jeg heller klarte ikke å motstå testen i skapet i dag. Dønn Negativ, og angret som en hund etterpå jeg også.Nå har jeg to grav-tester igjen, og hadde ikke tenkt å bestiller flere da jeg har store planer om å være gravid nå. Men da må jeg vel også spare de til IKM. Satser på at dette er på tirsdag.

Tenker vi sier at du testet for tidlig. Neste uke tester vi positivt begge to.

Skrevet

Heisann jenter!!

Jeg har også IKM tirsdag eller onsdag. Har greid å styre unna testene i skapet enda, men har så lyst til å teste i morgen....

Tenker bare på IKM jeg også!!!!

Skal på hotelltur med jobben tirsdag til onsdag da... Kommer i hvertfall til å teste før jeg drar dit.

Har to gutter fra før jeg da, en på 4 og en på 6. Har så lyst på en/ei til!!!

Mannen vil vente med å prøve for fullt til i april han da, for han vil ha -09 baby. Men vi har ikke vært så forsiktige, så jeg håper at det sitter en spire der nå.

Spennende dette!!!

Skrevet

Hei du.

Je dette er fryktelig spennende. Hvordan klarer du å la være å teste? Du må jo ha selvdisiplin i bøtter og spann?

Var dere prøvere lenge med de to første?

Skrevet

Har ikke testet mer enn en gang siden jeg tok ut spiralen i september, har venta og sett om tanta kom... Noe den har gjort hver gang... :(

Men nå som jeg har tester i huset, tror jeg det blir verre å vente...

Førstemann bli til samme mnd som vi kutta ut prevensjon og andremann ble til selv om gubben hoppa av i svingen (han ville ha større aldersforskjell).... Er 20mnd mellom dem ;)

Skrevet

Er det ikke merkelig du, at når man prøver å ikke blir gravid, så sitter plutselig spiren der likevel. Jeg har ikke tall på hvor mange "uhell" som har skjedd rundt meg i det siste. Jeg vil også ha et "uhell".......

Skrevet

Merkelig det der ja!!!

Håper på det jeg også :)

Nå må jeg finne senga!!

Natta!!

Skrevet

Hei jenter! Jeg testa ikke for tidlig dessverre, eller det vil si, jeg hadde ikke behøvd å kaste bort nok en test.... I dag er det farge på papiret etter dobesøk, og jeg er såååååå lei meg :( :( Hadde trodd det skulle gå greit dette, men, er veldig trist akkurat nå. For da blir det ikke 08 baby på oss, og det gjør litt vondt, siden vi jo egentlig skulle blitt foreldre i juni. Men, skal tørke tårene her, bite tenna sammen, og prøve å ikke gi opp.

Skal fortsette å heie på dere, noen må da snart få oppleve litt lykke her???

Klems

Skrevet

Så synn da Miemamma!!!

Nå ble jeg lei meg, på dine vegne.

Håper det blir en liten baby på dere i januar -09 da!!

Masse lykke til videre!!

Trøsteklem

Skrevet

Uff det var leit. Venter den dumme tanta hvert øyeblikk jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...