snartmammatiltre:-) Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Hei! Har en liten gutt som heter Jakob og får straks ei lita jente. Hvilke navn klinger godt med Jakob?
Asobi Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Her er noen navn jeg synes passer: Jakob og Ida Jakob og Anna Jakob og Mathea Jakob og Elise Lykke til:)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Hei!! Her heter også storebror Jacob... Men vi skal få en liten gutt som skal hete Isak.. Men som jente navn hadde vi Maria Anna Alva I omvendt rekkefølge...med Alva først altså...
prebs Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 (Jakob er en av mine favoritter;) Til en søster: Julie Johanne/a Oda Marte Nora Josefine Ella Ebba Hedda Hedvig Agnes tja, var noen:-)
snartmammatiltre:-) Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2008 Takk for fine forslag. Noen flere??
mamma til 2... Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 hvis jeg får gutt denne gang skal han hete jacob, vi har ei jente fra før som heter Anine:) synes det passer fint til hverandre:)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Jakob er et av mine guttenavn-favoritter, og dette er jentenavn jeg liker: Kaja Live Julie Iselin (uttales Iseliiiin) Maren
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 Josefine Sara Maria Anna
babyandme Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 Emilie Thea Sofie Daniella Erica Hermine Susanna Sanna Victoria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå