Gå til innhold

Noen her som er gravide igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg... velger å være anonym siden jeg bare er 5 uker på vei og jeg ikke har fortalt det til så mange ennå.....

bare lurer på om det er andre i samme båt? :) hvordan er formen? går det greit syntes dere å være gravid med en liten en hjemme som krever sitt?? må bære gutten min overalt. han veier 10 kg... litt redd for at det kan skade spira i magen.... håper bare formen holder seg nå så jeg kan ta meg av gutten min her hjemme :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!

jeg er helt ferdig med barn, har nå fixet puppene mine og greier, så nå skal jeg bruke tid på meg selv.

Prøv å ikke bær han for mye!

Lykke til med spira!!!!!!

Skrevet

hehe.. tusen takk :)

kos deg du også med de barna du har og nye pupper ;)

skal prøve å ikke bære han altfor mye, men det blir ikke lett... :)

Skrevet

Jepp.. Vett ikke hvor langt jer er på ei, siden jeg ikke har fått mensen tilbake etter 1.mann, og det er 7 mnd siden... Vi er i sjokk. men nå når det verste sjokket har lagt seg, skal det bli koselig og, selv om jeg ikke vil ha to så tette.... Velger å være anonym her jeg og:-)

Skrevet

gutten min er straks 8 mnd.. kom som et sjokk på oss også.. var ikke planlagt, men som du sier så legger sjokket seg å da er det bare glede :) har bare vist det siden onsdag.... hadde aldri tenkt å ha to sååå tette. heh.. slet i 2 år med å få førstemann.. heheh... men men :) begynner å glede oss skikkelig.. bare det at kvalmen allerede banker på min dør =(

jeg har alltid sagt at man blir ikke gravid hvis man ikke ønsker det, men eh.. må nok svelge de ordene nå :)

Hi

Skrevet

Glemte å si gratulerer til deg :) hihi

Hi

Skrevet

Ja jeg og. Har en jente på 7mnd, og vi har funnet ut at vi desverre ikke kan beholde det denne gangen... uff

Skrevet

uff.. så trist =(

Skrevet

Jeg også!! Mini er 7,5 måned og jeg er 6 uker på vei.

Det var planlagt hos oss da, å få to så tette, så vi er kjempelykkelige.

Formen er bra, har bare vært litt trøtt om ettermiddagene. Hadde et veldig fint svangerskap sist uten noen spesielle plager, så får satse på det denne gangen også:-)

Skrevet

Gratulerer til deg også da :) gøy å se at det er flere av oss med to tette ....

får håpe formen holder seg da.. spennende... jeg var suuuper dårlig sist gang, så krysser fingrene nå for at dette blir et anderledes svangerskap :)

KOs deg masse med spira di :)

Hi

Skrevet

Slenger meg på her jeg:)

Har en på 10 mnd fra før.

Dette var sånn halvveis planlagt. Men jeg er kjempeglad at det klaffet. Det gikk liksom så fort å bli gravid denne gangen!

Formen er like bra som forrige sv.skap. Deilig!

Skrevet

Så bra:)

Gratulerer til deg også da... da er vi jo en del da :) koselig.... lykke til videre.. sees kanskje på bim da....

Skrevet

Jeg er også gravid, har en gutt på 7,5 mnd og er 11 uker på vei. var ikke helt etter planen men.... er ikke kjempeglad og gleder meg ikke enda. Har en sønn som er veldig krevende, grinete og vanskelig. men følelsene kommer nok etterhvert.

Skrevet

Gratulerer

jenta mi er 10 mnd og jeg er rundt 20 uker på vei.

Skal på ul til uka så da vet jeg mer sikkert....

Skrevet

Da var det meg igjen nr 2 som svarte jeg var gravid.... Jeg skulle på fest dagen jeg fant det ut.. Tok en graviditettest før jeg skulle drikke(rart me underbevisstheten) Og kom som et sjokk at jeg ikke kunne drikke egentli.. Vi skal få det travelt i noen år, men så får jo de søte små det kjempekjekkt me å være så tette:-) Selv m jeg selv ikke ville ha det sånn:-))

Skal til legen nå til uken, og det skal bli godt å få vite hvor langt jeg er på vei... dere får alle ha lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...