Gå til innhold

god morgen jenter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå fikk jeg time, for jeg var litt strengere i dag enn i går, så nå blir det sjekket opp. Det er jeg glad for. GOOOOOOOOD JUL!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh nei og nei. For en flott start på morgenen da :) Eller assa.... Er jo ikke stas å måtte ha legetime :S

Men uansett blir det nok godt å få en skikkelig sjekk, for det er jo ikke noe kjekt i det hele tatt å ha vondt. Spesielt ikke med baby i magen. Da får man ofte en ekstra dose med bekymringer også.

Jammen flott at Dritgrei-mor klarte å være litt streng i dag.

Heia heia heia :D

Skrevet

heia heia heia.... :-) Jeg elsker heiing!! he he

Ja for det er den dosen med bekymring som antagelig er unødvendig jeg gjerne vil bli kvitt... det tar så mye energi å tenke på ting man ikke trenger å tenke på hvis alt er fint.

Skrevet

God jul til deg også.

Bra å være streng!!! Særllig med legesekretærer som synes at det passer bedre en annen gang.

Bekymringer har man nok av, trenger ikke flere sådan :o)

Det er som du sier sikkert ingenting. Men det kan man ikke vite før alt annet er utelukket :o)

Lykke til!!

Skrevet

Nå er svangerskapsforgiftning i alle fall utelukket, men han kunne ikke si meg hva den intense smerten er for noe. Han ville heller fnyse og le (!) av at jeg går til osteopat.... Det kjenner jeg at jeg blir sur av. Hvem er han til å vurdere hvilke utdanninger som er best? De er like gamle / unge de to der, osteopaten og legen. En med respekt for mennesket og kroppen og at ulike faggrupper kan ulike ting, og en som syns at alt er tull, ingenting er bekymringsverdig, og at skolemedisin er eneste veien å gå.

Det er kanskje ikke så rart at det går litt skate med de henvisningene jeg ba om for et halvt år siden??? For psykologer er jo heller ikke skolemedisinere... Ja,ja. DEt er i alle fall bra med både babyen og meg, så får jeg heller bare leve med dette vonde hva nå enn det måtte være.

Jeg liker ikke at man ikke har respekt for hverandre, da kjenner jeg at jeg mister tiltro til min egen lege...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...