WP-TLogPeanut Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 i drømmen min i natt hihihi En kompis av en kompis skulle føde, og en jordmor sto utafor sykehuset og sa "Det verste vi kan gjøre i en slik situasjon er å prøve å snu henne,det kan bli traumatisk for både far og barn" hahaha sykt Etterpå var det bilde av kompisen min i avisa, der han uttalte at far og ungen nå bare lå og koste,eneste måten å unngå senplager på hehehe... For noen sære drømmer jeg har, våkner ofte og bare rister på huet av meg selv.
SkravleFruen Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Får ikke håpe du er sanndrømt... hohohohoho ;-)
tobarnsmamma Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 heheheh morsomt! skulle ønske jeg hadde like morsomme drømmer! I natt drømte jeg at jeg hadde søkt barna mine inn i hver sin barnehage i hver sin kommune. da var jeg ganske fortvila! hehe
boble <3 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Ha ha ha! Kanskje du er gravid? Jeg hadde de særesete drømmer da jeg var gravid;0)
WP-TLogPeanut Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 Hehehe neei , jeg har ALLTID vært sånn hehe :s
Gjest vierge&musovic Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Hhaha søtaa Det hadde gjort seg vet du :-D Den tid kommer. hahah1
WP-TLogPeanut Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2008 Håper nesten det, vet av et par menn som hadde fortjent det haha
Gjest vierge&musovic Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Hahah jeg og min far bl.a "Å føde er like ille som å barbere seg og skjegget er litt stritt. Det napper litt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå