Gå til innhold

Stakkars mann gikk igjennom setefødsel


Anbefalte innlegg

Skrevet

i drømmen min i natt hihihi

En kompis av en kompis skulle føde, og en jordmor sto utafor sykehuset og sa "Det verste vi kan gjøre i en slik situasjon er å prøve å snu henne,det kan bli traumatisk for både far og barn" hahaha sykt :D

 

Etterpå var det bilde av kompisen min i avisa, der han uttalte at far og ungen nå bare lå og koste,eneste måten å unngå senplager på hehehe... For noen sære drømmer jeg har, våkner ofte og bare rister på huet av meg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke håpe du er sanndrømt... hohohohoho ;-)

Skrevet

heheheh morsomt! skulle ønske jeg hadde like morsomme drømmer!

 

I natt drømte jeg at jeg hadde søkt barna mine inn i hver sin barnehage i hver sin kommune. da var jeg ganske fortvila! hehe

Skrevet

Ha ha ha!

 

Kanskje du er gravid? Jeg hadde de særesete drømmer da jeg var gravid;0)

Skrevet

Hehehe neei , jeg har ALLTID vært sånn hehe :s

 

Gjest vierge&musovic
Skrevet

Hhaha søtaa

 

Det hadde gjort seg vet du :-D Den tid kommer. hahah1

Skrevet

Håper nesten det, vet av et par menn som hadde fortjent det haha :P

Gjest vierge&musovic
Skrevet

Hahah jeg og

min far bl.a

 

"Å føde er like ille som å barbere seg og skjegget er litt stritt. Det napper litt"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...