Gå til innhold

noen som har opplevd dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå hatt dette i minst en uke, skikkelig vondt i leddet i kjeven på høyre side. det verker ned utenpå halsen også, og opp i øret...

og det gjør vondt i alle bevegelser... nesten håpløst å spise....

og når jeg ligger gjør det vondt når jeg snur på meg selv om jeg prøver å ikke bevege på kjeven... men den forandrer liksom tyngdpunkt, og da blir det jo vondt uansett....

noen som har opplevd det samme???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje det er visdomstanna di som vokser.

min visdomstann vokser i rykk og napp,og det er skikkelig vondt når det står på :-(

Skrevet

Har mannen din klaget på øresus og gnagsår rundt trommehinnen i det siste?? Da stemmer dine symptomer nok overens med det såkalte: "Kanikkeholdekjeft-syndromet" :)

Men seriøst ,- det kan være muskulært, eller kanskje det er lymfeknutene, mulig du brygger på noe.. eller som en annen nevner.. visdomstann??

Skrevet

Jeg hadde det slik da visdomstannen var på vei opp, men jeg fikk skikkelig betennelse. Kunne etter noen dager ikke åpne munnen, var sinnsykt vondt. Gå til tannlegen med det du, for å finne ut om det er visdomstanna .

God Bedring :)

Skrevet

har alle visdomstennene mine. og var hos tannlegen for 2 uker siden og tok bilde da... så vet det ikke er noe med tennene..

jeg har også tenkt tanken på at det kan være noen lymfeknuter, for det er ømt å ta på den utenpå også....

snuppa mi har legetime på mandag for å sjekke at alt er bra etter øreverk tidligere i vinter.. så jeg får vel bare vente til da og høre om hun legen har noen formening om hva det er ...

er så redd for kreft... bestevenninda mi døde av lymfekreft da vi var 16 år...

men tror jo egentlig ikke det er det heller da..

Skrevet

Er faktisk et helt vanlig symptom på ørebetennelse!!! Voksne får svært vondt neddover kjeven når man har ørebetennelse, og sjelden vondt i øret... veldig rart, men jeg har opplevd det sjøl. og lymfeknutene hovner og opp når man har betennelse!!!

Ikke tenk kreft, selv om det er lettere sagt enn gjort!!! Få legen til å se på det på mandag:)

Skrevet

ok.. ja vi får håpe det er ørebetennelse...

men jeg er ikke forkjøla da...

men merker jo det er vondt ute om jeg ikke har på lue...

hmm.. ja jeg får be legen sjekke på mandag.. for kan ikke gå sånn mye lenger... helt grusomt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...