Gå til innhold

Såre brystvorter... Gode Råd???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemann på 8 mnd begynte på medisin, flutide og ventoline (flutiden vet jeg det skal skylles og gurgles) Men likevel så fikk han sopp i munnen (hele munnen), prøvde litt med corsodyl og det hjalp på han (bruker smører han lett i munnen ett par ganger for dag).. Men, etter han fikk sopp, så har han fått dårlig tak på puppen, og det har jeg smertelig kjent.. Har såre og ømme brystvorter, hva gjør jeg nå??

 

Han er mitt 3. barn og har ikke vært borti såre brystvorter, som har sprukket... Jeg vet ikke.. Ringte Hs ho sa jeg måtte ringe legen... De har ikke åpnet enda... Og minstemann skal snart ha pupp igjen.. Auuuu...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Purelan krem var livsreddende her:)

 

Og lufttørking etter hver amming.

Skrevet

Hvor får man kjøpt Purelan?

Skrevet

kjøp skjell på apotekeket eller plukk i fjøra:) Gå med de inni bhen en stund, smør også på salve. Det hjalp hverfall meg.

Skrevet

Purelan gjorde at jeg heldivis ikke var plaget med dette...........og lufttørking............Purelan får du kjøpt på apoteket

Skrevet

Hva koster den?

  • 1 år senere...
Skrevet

Du kan forsøke med en meget bra, naturlig hudkrem som heter Egyptian Magic - den er basert på bl.a bivoks. Gir meget rask og god effekt på bl.a. sår og øm hud på og rundt brystvorten.

 

Er helt ufarlig og velsmakende for babyen da den kun inneholder produkter av honning.

 

www.egyptianmagic.no

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...