Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Minstemann på 8 mnd begynte på medisin, flutide og ventoline (flutiden vet jeg det skal skylles og gurgles) Men likevel så fikk han sopp i munnen (hele munnen), prøvde litt med corsodyl og det hjalp på han (bruker smører han lett i munnen ett par ganger for dag).. Men, etter han fikk sopp, så har han fått dårlig tak på puppen, og det har jeg smertelig kjent.. Har såre og ømme brystvorter, hva gjør jeg nå?? Han er mitt 3. barn og har ikke vært borti såre brystvorter, som har sprukket... Jeg vet ikke.. Ringte Hs ho sa jeg måtte ringe legen... De har ikke åpnet enda... Og minstemann skal snart ha pupp igjen.. Auuuu...
*ale* Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Purelan krem var livsreddende her:) Og lufttørking etter hver amming.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Hvor får man kjøpt Purelan?
Vilja<3 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 kjøp skjell på apotekeket eller plukk i fjøra:) Gå med de inni bhen en stund, smør også på salve. Det hjalp hverfall meg.
Blopp1 Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Purelan gjorde at jeg heldivis ikke var plaget med dette...........og lufttørking............Purelan får du kjøpt på apoteket
integra Skrevet 5. juli 2009 #8 Skrevet 5. juli 2009 Du kan forsøke med en meget bra, naturlig hudkrem som heter Egyptian Magic - den er basert på bl.a bivoks. Gir meget rask og god effekt på bl.a. sår og øm hud på og rundt brystvorten. Er helt ufarlig og velsmakende for babyen da den kun inneholder produkter av honning. www.egyptianmagic.no Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå