Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 God morgen! har fått en vond klump vedsiden av ankelen. har vært der i tre dager nå, er bare blitt verre og mer hoven. i dag våknet jeg og det verket før jeg var stått opp. kan dette være blodpropp?Bør jeg ringe til legen? Mannen min mente jeg burde ringe. men jeg tenker jo selvsagt på at det ville være veldig flaut om det ikke er noe spes. Jeg er gravid i uke 37, har 2 i ødem og lagt på meg ca 20kg.
lilleluna7 Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Synes du skal ringe legen, ja. Om ikke det er noe alvorlig, så er det i hvertfall plagsomt for deg. Få deg en time hos han. Da har du gjort ditt og ansvaret er hans resten. Lykke til og god bedring!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 hei. jeg har også klumper på ankelen, men det er bare åreknuter. Er de blå i fargen?? Det er mine, og pga masse åreknuter og blåmerker fra ankelen og opp til lysken så er blodomløpet svekket, og det verker en del. Men da jeg gikk til legen med problemet, så fikk jeg ultralyd av beinet for å sjekke om det kunne være blodpropp. Men det har ikke jeg:). Så ta kontakt du med fastlegen din, så henviser han deg videre! Et tips hvis det er åreknuter, er støttestrømper. De fåes kjøpt på apotektet. To typer: En fra tå til kne og en fra tå til lyske... vil anbefale å skaffe deg et par støttestrømper fra tå til lyske -da bedrer du sirkulasjonen og du verker ikke noe særlig.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Takk for raske svar. Jeg tar å ringer legen kl 09 når de åpner i dag. klumpen er lys rød i farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå