Hegemor og Marcusgullet Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hehe, vet hva du mener *ale*) Sånn botox-greier er ikke pent. Gale mennesker som frivillig sprøyter nervegift inn i ansiktet. Det er jo noe som heter "å eldes med stil". Man dør jo ikke av å få rynker:o)
Sjefsmegga Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Botox....nee I say more.......fyren mangler jo mimikk!! Reine voksdukka...ikke særlig pent..
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 ha ha ha:) ser ut som om noen står og strammer ansiktet bak:D
*ale* Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 Ser skikkelig skummel ut!!! Hvis jeg noengang tenker på å ta botox, please shoot me..
Sjefsmegga Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 hehe...jeg vurderer å ta botox på ET sted, men vet ikke om jeg tørr..jeg ser så sinna ut når jeg konsentrerer meg eller tenker...får sånn DYP nyve mellom øyenbrynene...men kun der..ikke ellers..og kun en gang hvis de ser teit ut.. Har ei i familien som har gjort det, ser bra ut på henne...men hun har kun tatt det der så hun har naturlig mimikk ellers..men ser ikke sinna ut lengre da..eneste som er synd er at det er LITT vanskelig å se det når hun ER sinna også..hehehe Tror at LITT går an....hvis ikke må jeg finne på noe annet så jeg ikke blir seende ut som e sinna hurpe når jeg blir eldre...nyva har allerede laga ei linje der som vises hvis jeg ikke spakler GODT...*humre*
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Voksdukke ja, hehehehehe, der sa du det Ugla;-) Voksdukkene på voksmuseum er faktisk mer naturlige enn han, hehehe;o)
*ale* Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2008 Har også sånn myselinje men den får bare være er:) Nekter å få Kylietryne:P De ser skikkelig ekle ut med så lite minikk, får sånn psykopatfjes.. Og hvis man topper det med gørr i leppene slik at man får andefjes på toppen blir det SKIKKELIG bra Herrrrlighet sei no eg:)
Himmel og hav Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har sofaputer med mer mimikk enn Jan Thomas! Jeg synes alvorlig talt at det er helt creepy med folk som har et så utrykksløst ansikt, men så liker jeg ikke julenissemasker heller, så det er kanskje en sammenheng...
Sjefsmegga Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 hahahaha.....huffa meg :-DD Jeg får vel vudere å fylle med noe annet som ikke lammer hvis det blir for ille..*humre*, skulle øsnke jeg hadde mer anlegg for smilerynker jeg...jeg smiler mye, men det bir ikke noe særlig "linjer" på de rette stedene..har et sånt ansikt...vil nok få lite rynker..mamma er 48 og har nesten ingen.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå