prins06+2til Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 mitt spørsmål er om dette henger sammen, har nå el slim og det stemmer med det jeg har beregnet at jeg har el i dag, men har ikke el tester. så har man el når man har el slim eller kan man ha el slim uten el, og el uten el slim??
så gla' Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Hei! Tror det er helt riktig som du sier; man kan ha el når man har el- slim, men man kan også ha el -slim uten el. og en kan ha el uten slim. Gå inn på www.pernille.info/ Der kan du lese om EL og sekreter. Lykke til i jakten på el!
prins06+2til Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Har lest der men ble ikke så mye klokere av det egentlig.
så gla' Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Hei igjen. Hvis du har el slim nå, er det i hvert fall bare å stå på :-) Særlig siden det passer med at det er tiden for el *S* Noen kan ha el slim bare noen timer, andre to, tre dager. Hvis du har det over flere dager, er det den siste dagen med el slim at du er mest fruktbar.. Men, som du selv sa, det går an å ha el slim uten å ha el. Noen ganger greier ikke kroppen og slippe egget. Da vil den prøve igjen senere, og du kan igjen oppleve å få el slim.
prins06+2til Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 Takk for svar, ble litt klokere av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå