LINDA*** Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Skulle hatt mensen i går (torsdag), definitivt i dag. Tok grav.test i går (billigstrimmel) = negativ. Men har ikke fått mensen enda. Jeg får den som regel på mårran. Gadd ikke svi av en test til i dag, jeg må bare vente utover dagen. Men kommer den ikke innen dagen/ettermiddagen så må jeg teste igjen! Bare syns det er så rart...... Har symptomer som tilsier at TR kan komme anytime. Men det kan likegodt være noe annet Ååååååååååå..... Blir aldri klok på det her!! hehehe.... Sikker på jeg hadde blitt mangemillionær hvis jeg hadde funnet opp noe som påviste en graviditet allerede dagen etter EL! hehe.
prins06+2til Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Ja dette hørtes lovende ut, jeg krysser alt jeg kan krysse for deg. Jeg slenger meg også på den testen som kan finne graviditet i det det skjer, så genialt det hadde vært.
LINDA*** Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 DÆVEN STEIKE!!! SVAAAAK svak svak skyggestrek på testen jeg tok nå!!!!!!!! Nå måååå jeg løpe ut for å kjøpe en ordentlig test!!!
minni-11.uke Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Oi,oi,oi... fytti så spennede!! Du må skrive inn når du har fått testa med skikkeli test igjen Lykke til! Jeg øyner et lite, lite håp jeg òg. Hadde ikm i går el. onsdag tror jeg, men ingen tante kommet enda. Tør ikke teste, tenkte jeg skulle vente til mandag dersom det ikke dukker opp noe mens.. Reiser bort i helga, så mulig jeg klarer å holde meg da. Har litt mensmurringer innimellom og litt "vondt" her og der nedentil, både rygg og mage. Litt vondt i hoftene og baken på et vis, men det kan jo være hva som helst.. ja,ja, får bare vente og se... håper du får positivt!! (og jeg òg...)
Lindus85 Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 ÅÅÅ så spennende... det der skjedde meg forrige mnd.. tok masse tester.. svaaaaake, skyggestreker og negative... jeg var gravid jeg!!! Desverre endte det i en SA to uker senere, men da er det jo absolutt et håp for deg også... LYKKE LYKKE til.. kjenner til den følelsen der.. kjempe nervepirrende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå