40år og vil ha barn! Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Hei,,,, 6uker + 0 i morgen.. Er veldig spent! Kjenner at det murrer i mage og rygg,pluss litt stikkinger i puppene..Har dere samme symptomene????. Er redd for å miste siden jeg er 40år gammel, men krysser fingrene for at dette skal gå bra. 15år siden jeg var gravid. Ble gravid på 3pp. Hilsen meg...
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Heisann og gratulerer så mye!! Jeg er i uke 12 nå, og har hattt myyye kvalme og oppkast fra uke 6. Det har bedret seg litt nå, så nå kommer jeg igjennom dagene på "normalt" vis. Og selvfølgelig tretthet da. Ellers har jeg ikke merket annet... Du skal se at spiren din sitter fast den. Du får en skikkelig attpåklatt, men det blir jo kjempekoselig!! Har du mange barn? Lykke til videre!!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Dette skal nok gå bra:) Masse lykke til videre med den voksende magen:)
ChellBell - har født! Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Det går nok så bra så! Begge mine søstre fikk barn etter 40 år og det gikk veldig bra Du får jo ekstra oppfølging og det kan være betryggende for en hver vordende mor (uansett alder!). Lykke til videre! )
40år og vil ha barn! Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 hei... begynte å blø nå, er redd jeg mister................ hva tror dere?
KaWi Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Det er ikke sikkert at du mister, men ta kontakt med legen! Hold oss oppdatert og håper at spiren sitter godt fast! Tvi, tvi
40år og vil ha barn! Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2008 blør masse, mistet nok nå ja,,,, må ringe å høre om jeg må ta resus sprøyte... kjempe lei meg.... har gledet meg så masse, aldri følt meg så lykkelig....og så gikk det galt altså,,,,,, når kan jeg begynne å prøve igjen tror dere? Orker ikke tanken på at det aldri komme til å bli noe barn mer....må håpe og tro....kanskje jeg kan bli gravid igjen .....håper det......
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Huffda, det var jo trist dersom du mistet... Spesielt at du mistet samme dagen som du la det innlegget at du var redd for å miste. Ønsker deg lykke til med å bli gravid igjen, dersom du faktisk hadde SA idag. Og håper at det ikke var det, og at det går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå