Gå til innhold

Forbaskede dumme ubrukelige kropp som ikke vil fungere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ligget hele natten siden halv 1 med voldsomme regelmessige rier (hvert tiende minutt). Men når jeg så stod opp for nesten en times tid siden, så stoppet alt opp. Blir så irritert, skuffet og lei meg. Hadde virkelig tro på at det var igang inatt, for dette var rier, ikke kynnere. Men men, så var det vel bare masrier da. Deppa nå... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner din frustrasjon KJEMPEGODT!!!!....Har det akkurat på samme måte selv...natten i natt har ikke vært god,masse av kynnere.& når jeg endelig står opp,ja da svekkes de i styrke :(....Tenkte jeg skulle starte & vaske rommet til dattra mi nå...orker ikke sitte i ro,selv om jeg egentlig ikke skal styre rundt så mye.(litt høyt blodtrykk)....ååååå,det er så kjedelig & sitte & vente på at noe skal skje...vil ha lilletøtta mi ut NÅ jeg :o)

Skrevet

Ja nå er jeg kjempe irritabel og skuffet. Trodde virkelig det var igang i natt. Særlig siden de var regelmessige og økte i styrke. Hva er liksom vitsen med å lure meg på den måten? Ender jo bare med at jeg blir utslitt pga altfor lite søvn :( Hadde jeg i det minste "bare" hatt kynnere, men dette var virkelige rier. Startet nederst i magen og gikk oppover, og ble sterkere og sterkere. Varte i ca 1 min hver gang. Må jo ha vært bare mas-rier da. Utrolig irriterende...

Nei nå vil jeg at det skal starte igjen slik at jeg får treffe babyen vår asså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...