litegryn Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 har noen et god ide eller erfaring med dette?hun våknet før klokken seks,fikk flaske og da kunne jeg legge henne igjen.da sov hun til åtte tiden.i den siste tiden har jeg ikke sjanse å få henne til å sove igjen,hun er heeelt våken.hun er 9 mnd nå.fått tips om å legge henne på eget rom,da hun ikke vil bli forstyrret av oss.for mannen min står jo opp rundt seks,så er nok derfor hun våkner.jeg har jo ikke så lyst å ikkeha henne inne hos meg....men dette blir jo verre og verre.i dag våknet hun fem!!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Får hun nok mat på dagtid da? Er hun sulten? Ellers er det helt normalt å ikke få en på 9mnd til å sovne igjen rett etter at hun/han våkner for morgenen. Babyen din er snart 1år - og ikke lenger en nyfødt. Men det å våkne kl 05 er jo tidlig å stå opp uansett. Husk å la barnet være våken minst 4 timer før det legger seg for kvelden - om ikke vil ettermiddagsøvnen ta av nattesøvnen.
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 min er også 9 mnd, men her står vi opp kl 5 hver dag. Utrolig slitsomt,er så trøtt. Hadde han bare sovet til kl 6 så hadde jeg vært kjempefornøyd. Min eldste hadde også en slik periode, men nå er hun 2 år og sover som regel helt til kl 7 hvis hun kan, bortsett fra feks i dag da hun kom tassende halv seks--------ZZzzzzzz Har ingen gode råd, men vil gjerne ha noen jeg også=)
Lille-gullklumpen Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Hos oss hjalp det når mannen min begynte å stå fort opp, ikke la klokka ringe flere ganger, og være muse stille. Det kan jo bare være en periode også, for det er jo ikke rutine at han sover helt til 7 hver dag, men som oftest...
litegryn Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 jeg dytter litt meg selv her:)kanskje jeg kan få litt flere innspill på kveldstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå