Gå til innhold

Er det mulig å holde igjen fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt usikker på om d var det som gikk eller om jeg bare tisset.

Våknet og kjente jeg måtte på do. Kom ingen ting før jeg satte med på do. Men syntes det kom så masse, og kjentes littt rart ut. Fosset på en måte. Prøvde å holde igjen. Måtte knipe ganske hardt for å få d til å stoppe. Å d stoppa ikkje sånn med en gang. Men klarte å få d til å stoppe helt. Er d mulig med fostervann? Kom enda mer når æ slapp opp igjen. Noen som har noen formening om hva dette var?

Fra kl 18.30 te ca 21.30 hadde æ konstant ondt i ryggen å magen. begynte også å bli litt uvel. etter hvert kom det ett par ganger skikkelig smerter. Klarte så vidt å slappe av. Så kasta æ opp 2 ganger. Å alt hva bra igjen. Kunn hatt ondt i ryggen som kommer å går siden dette. Ca en time siden dette "rare" dobesøket.

Hadde termin 4. mars.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Tror jeg ville ha ringt føden, jeg. Det høres ut som at vannet ditt har gått. Riene trenger ikke være vonde til å begynne med, og det kan være de du kjenner i ryggen. Men vanskelig å si. Ring føden og ta en prat med de, og masse lykke til! Kanskje det ikke er så lenge til du holder nurket ditt i armene!

Skrevet

Du klarer ikke å holde igjen fostervann, det bare strømmer på, antagelig ville det ha rent litt til når du reiste deg opp fra do. Det blir laget nytt fostervann hele tiden, så hvis vannet har gått vil du fortsette å lekke litt.

Skrevet

Snakket med føden. og de trodde ikke det var fostervannet siden jeg klarte å holde d igjen. Alt har liksom stoppet opp. Kjenner kun litt murring i ryggen. Og er litt kvalm. Håper d tar seg opp igjen iløpet av dagen, å fører til fødsel. Sov nesten ikkje i natt på grunn av vondt i ryggen.

Skrevet

Det er vel like lett å holde igjen fostervannet som det er å holde igjen mensturasjonsblødningene antar jeg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...