Gå til innhold

Lite sex!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik det skal være etter en har fått barn? Dame har ikke så veldig lyst på sex mer (før var det 1-2 ganger i uke, men nå er det 1 gang i mnd)

Jeg blir gærn....noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge er det siden fødsel da? Hvis hun ammer og fødselen var ganske nylig så kan det nok bli slik en stund til ja. Dere må jo snakke om dette, det kan jo være forskjellige grunner til at hun ikke har lyst. Er hun sliten? Våkner babyen mye om natta? Hjelper du til med barn og husarbeid? Prøv å spør henne du også finner dere en nok en løsning som dere begge kan være fornøyd med.

Skrevet

Nei, ingen kan hjelpe deg. Hun er blitt mor, og det går på bekostning av seksuallivet. Vi har to små, og det er alt vi har. Sex kommer etter at alt annet er gjort, forutsatt at hun ikke er trøtt, men det er hun jo selvsagt.

I mitt neste liv skal jeg gifte meg med ei stygg sexgal dame.......alt er bedre enn dette!

Skrevet

Må bare si ar jeg synes det er så trist at så mange ikke ønsker sex fordi de har barn, eller sier de ikke har tid...ser ikke den samenhengen jeg. Vi har en gutt på tre og en gutt på 5 mndr, begynnte vel med sex igjen ca 2 mnd etter fødsel... Synes ikke det er vanskelig å få tid til sex i det heletatt, vi har ofte sex to ganger til dagen. for eksempel kan jeg stå opp med ungene om morgenen i helgen, gir dem mat, så sovner mini igjen og han store ser litt på barnetv, så går jeg opp å vekker mannen, da blir det fort en kjapp en før vi står opp igjen. Når ungene er lagt ca 19.30 er perfekt timing for god sex, litt oljer og heeele kvelden for oss selv. Bytt ut tv titting med sex! Da får dere garantert et bedre samliv. Mannen min er et klassisk ekstremt B menneske, som jo er lite forenelig med småbarn. så er ikke alltid vi legger oss samtidig, da er det lurt å legge sex aktiviteten til et annet tidspunkt enn i det man skal legge seg, eller så kan man legge seg en time før man er stuptrøtt, da får man jo også mer lyst og overskudd. masse sex gir masse god energi!!! liten moralpreken fra meg. Lykke til folkens

Skrevet

HMMM; tror dere gjør noe galt mannfolk.....

Det som skal til er at dere gjør litt ekstra ut av det...slik at man får tid til å bli tent!!

Problemet er ikke at vi ikke har lyst på sex lengre, det er det at man har liksom ikke lyst å ta sex en kjapp sex runde bare for å gjøre det liksom...(er mye annet man trenger å bruke tiden på)

Hjelp til hjemme, legg barn, vask klær,lag middag, og slike ting innimellom..Hvis du vet hva dama di tenner på så spill på det!! Langt forspill(gi henne masse positiv oppmerksomhet iløpet av dagen/kvelden)

Så hun får ti til å få lyst:)

Lykke til, håper dere får kost dere;)

Kos fra mamma med 2 små som har sex minst 4 ganger i uka;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...