Lillegull og spiren Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 forige syklus var på 29 dager og nå er jeg på dag 31. pleier ofte å komme på dag 33(altså en 32 dagers sykus) ha ringe tro på at jeg er gravid denne mnd heller,men alltid spennende rundt ikm tider:)
*novemberbebbis* Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hei! Så spennende, får håper du er gravid, da Jeg haddde ikm for to dager siden nå, men sambo skal absolutt vente til over helgen med å teste!!!!!!!! Leeeeenge til. Så jeg skal nok få han til å bli med på en test i morgen:) Hadde syklus på 28 dager sist, og er på dag 30 nå. Lengeste syklusen jeg har hatt er 31 dager.. Ingen spotting enda, så jeg har nå håp! Lykke til da
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 krysser fingrene for dere;) håper dere er på vei etter...... klem:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Heier på deg baas!!!!!! Er på tide at du kommer deg videre nå;-)
Lillegull og spiren Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 hei mensen har ikke kommet,men tok en teste i dag og den er like hvit som vanlig.. så ikke noe baby denne mnd heller..ja.ja.
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Vi HATER disse blendahvite testene!!!! Men det SKAL bli vår tur også!!!! Har dere søkt ass.befruktning?
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Hiver meg på her...IKM i dag,men neg.test..Sååå kjedelig.Men TR har heller ikke komt da...ennå.
LinnPinn | Høygravid | Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Hadde IKM i går jeg. Testet negativt, så får bare gå å vente noen dager gitt.. Kanskje bare TR har blitt forsinket, men er litt rart det å, pleier alltid å få det fordømra besøket til samme tid og på IKM dagen.. Så er ihvertfall litt positivt da =) tjooojoooo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå