silhah og emilie Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 jeg vil på ny mekling siden bf skal flytte nesten 4 timer unna her vi bor... nå har han emilie annenhver helg og onsdager fra 16-20 han flytter til sommeren og da er hun ca 1,5 år vi holder på å lurer på om hun skal være der 1 uke i slengen i mnd...men er litt usikker blir ikke aktuelt at hun pendler mere enda..syns det blir for mye farting for henne hva tror dere de kommer til å anbefale?? bf kommer evt til å prøve å finne ei ordning på jobb der han jobber inn den uka hun er der så han har fri, og det er jo bra:) syns egentlig 1 uke borte er lenge og 3 uker borte fra far er lenge...er vanskelig dette
silhah og emilie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. mars 2008 ja må også få med at jeg kommer til å flytte sammen med kjæresten min etterhvert og da har han sønnen sin annenhver helg...det vil jo da bli litt krasj da...vil jo gjerne at de skal møtes når han er her
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 jeg syns også det høres lenge ut når hun er så liten. hvordan er hun når hun kommer hjem etter en helg hos far? helt normal? 3 uker uten og se far er lenge og 1 uke unna mor er lenge. 4 timer kjøring er ikke SÅ lenge i forhold... jeg ville heller prøvd med litt lengere helg 2 ganger i måneden en 1 uke i måneden. tror det blir lettere for jenta de og takle
silhah og emilie Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 hun er litt stille når hun kommer hjem og er ikke så enkelt å legge henne...men det går veldig fort over:) bruker som regel å være slik at han kommer inn med henne og da sitter hun i fanget mitt til hun skal legge seg..helt stille men blid:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 hm... jeg vet ikke hva det betyr. men det vet sikkert du, for du skjenner henne jo. når min på 15 måneder har vært 1 natt hos pappaen så aviser han meg og vil ikke snakke, han vil bare være for seg selv og leke en stund, men begyner og gråte om jeg går ut av rommet. så vi kunne ikke hatt den type samvær. hm... du skjenner ditt barn best. hva sier mamma hjertet ditt?
nickoline og supermann Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 huff det høres vanskelig ut. synes han burde ventet med å flytte til barnet var ihvertfall 3. da begynner de i forsåt litt mer av det med " mammahuset og pappahuset!" synes 1 uke her og 1 uke der er for ustabilt for en så liten frøken. vet ikke hva de vil anbefale i det hele tatt. det er egentlig også opp til dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå