enik<3M06&L08<3 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 når jeg ser på sykehuset eller jordmødrene osv, altså når jeg ser på en fødsel.. jeg klarer ikke og ikke le, eller jeg sitter og ler litt og sier litt auu... hehe.. jeg har født selv, så tru meg, har med følelse med de... men det er så fjern og sitte og se på liksom... hehe..jeg kjenner jeg får litt vond samtidig som jeg blir litt små flau, hehe... jeg mener det ikke vondt da.. men er jo litt komisk og se på... og spesielt mange av kommentarene.. holder på og le meg ihjel jeg.. sann som idag på sykehuset, når hun sa, kan ikke dere bare holde kjeft a? hehe... og når man ser fedre står der med de tåre våte øynene, hehe.. de er jo så gode.. hihi er det bare meg el? hehe
snart mor til 3 Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 du er nok ikke den eneste nei..heh... fødselen er en opplevelse jeg skal gå gjennom noen ganger iløpet av livet håper jeg og er en opplevelse som ikke har noe som helst med et videokamera å gjøre.. fotoapperat er greit nok til tider under tvil så lenge det blir brukt med sunn fornuft.. men filming??nei,det skal man bare glemme... vet jeg sa myyye rart under siste fødselen og kom med mange rare utspill og rop...men heldigvis er de ikke dokumentert og kommer aldri til å bli det heller..hehe...
enik<3M06&L08<3 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 sann tenker jeg å... iallfall at de viser det på tv.. jeg syntes det er kjempe bra at noen gjør det., får er veldig interessant og se.. men jeg hadde aldri kunne gjort... min forrige fødsel er faktisk filmen de 3 siste minuttene av.. men jeg klarer ikke se det, hehe... jeg blir såååå flau, haha
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 De er modige som tør la seg filme i en så sårbar og for mange ukjent situasjon. Jeg hadde ALDRI gjort det. Den kommende bestefaren her skal kjøpe videkamera til oss, og min mann trodde det betydde at han skulle få filme fødselen. Ahahaha!! Neppe! Ikke filming til husbruk, og aldri i verden filming til TV3 som sees over hele skandinavia. Litt filming/bilder i starten og like etter at den vesle er ute er greit, men kamera skal bort når mamma sier så!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 hehe... den lille filmen jeg har, ligger i min hule hånd, og blir aldri vist, hehe det er ikke sann at jeg setter den p¨å når det kommer gjester, ahha
snart mor til 3 Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 ser ikke underholdningsverdien i det hele tatt.. ja,jeg syntes det er interesannt med serier og dokumentarer som omhandler slikt,men min fødsel er min fødsel...hehe.. og når fødselen er over skal den glemmes så snart som mulig slik at vi kan klare å være dumme nok til å få flere barn... ;-) skal vurdere å filme en evt femte fødsel slik at jeg kan bruke den som framtidig prevansjonsmiddel (for meg selv selvfølgelig).. men ellers så tror jeg at om jeg hadde husket hvordan forje fødsel egentlig var hadde jeg aldri ønsket å bli gravid igjen... tidligere erfaringer er slikt man kan bli påminnet om og få flashback til i etterkant når det er for sent til å gjøre noe med den pågående graviditeten..hehe... men det er jo bare meg det da...
enik<3M06&L08<3 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2008 jeg trur det er veldig opp og ned om det funker som et prev middel, ehhe... jeg så min vidio like etter fødselen, og til og med da satt jeg og lo og sa... var det så vondt a>?? men hele greia ver vet et jeg rett etterpå satt med den følelsen av dette er faen meg det værste og det beste jeg har opplevd, og hadde gjort det på nytt på flekken, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå