Gå til innhold

Klær t baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye klær har dere til babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har 12 bodyer,12 sparkebukser,4 pysjer,3 jakker m.lue,kjøredress,4 strømpebukser,2 helsetepper,2 badehåndklær m.hette.syntes dette holder i starten,regner med alt det blir mye klær i barselgaver.ellers får en kjøpe etterhvert som behovet melder seg.

Skrevet

Hvis alt det der er i de minste str(50/56) vil jeg personlig si at det er aaaaaalt for mye.

I 50/56 hadde vi med forrige 6 bodyer, 4 bukse/innejakke/sprkebukse-sett. Et sett med "yttertøy" til vogn/bil/sele. Et par luer. Fikk baby i slutten av april og brukte derfor ikke strømpebukse. Hadde vel 4 par lange "knestrømper" (korte ramler bare av).

Vi hadde også ymse tepper/helsetepper.

Ellers er et tips: "omslagsbodyer" i stedet for de du drar over hodet. Når de er helt nyfødte er disse et must.

Skrevet

Tja.

I 50 har jeg kanskje fire fem bodyer, to-tre bukser, to par strømpebukser fordi man aldri vet hvordan været er i mai, to strikkejakker, tre luer, noen tinge etter storebroren som jeg aldri brukte til ham, men beholder i tilfelle jeg står og mangler tøy en dag.

Har pose til vogna og en liten tynn dress.

Skrevet

Må også tipse om at sparkebukser med fot er håpløst!

Min knøttlille gutt hadde for store føtter til å passe inn i strl 56 allerde da han var nyfødt. Føttene var kjempetrage og resten av dressen DIGER.

Skrevet

Haha, der er vel smaken som baken!

Jeg synes sprakebukser uten for er håpløst!

Uten føtter ender buksebeina på knærna til de små og sokker sitter aldri på ;)

Skrevet

tror jeg har 2 bodyer i 50, 3 i 56, 1 i 64.. hehe.. en bukse med genser str. 50, 2 små prinsessekjoler (fra min babytid) i uke 50, og 4 til i løpende str. opp til 3 år... og thats it... kanskje jeg må kjøpe litt flere bodyer.. hmmm...

Skrevet

jeg går også for de uten fot. På en-to-tre er begge føttene inni samme fot og barnet frustrert. Sokker sitter fint hvis en går for de lange modellene en kan ha utenpå buksa.

Du har også større slingringsmonn på størrelsene hvis du går for de uten fot.

men smaken og baken: kjøp noen av hver og prøv ut hva som passer best for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...