Secret har sommerfugl i magen Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Så kos å se at du venter jente Morro med en av hver. Håper litt på gutt denne gangen vi da. Når har du termin?
It's all about me Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Ja det kan vel ikke bli bedre enn en av hver på de to første, he he ) Har termin 23. juli så bikket halvveien for et par dager siden. Går jo rasende fort denne gangen, og jeg som føler jeg ikke har noe hastverk med å få henne ut denen gangen......ennå iallfall.
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Oi, det er jo ikke så lenge til Heldiggrisen. Har ikke termin før i november jeg da, bare 6 korte uker på vei. Foresten, jeg glemte selvfølgelig at jeg ikke har samme nick her inne som på dib (er litt hemmelig at jeg er på tjukka igjen enda). Lite hint: Du synes jeg bor på det kjedeligste stedet i verden tror jeg,, sånn bortsett fra Nittedal
It's all about me Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Ha ha ha, regnet med at det var en gammel kjenning med nytt nick. Men at det er DEG..... Bare så jeg vet jeg har rett person bak nicket: Du bor vel ikke på verdens kjedeligste sted veldig mye lenger vel??? Gratulerer så mye ) Og det går nok fort til november.
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 Hehehe riktig jo takk. nja, vet ikke hvor fort det går jeg da, synes hver dag går helt grusomt sakte. Har i tillegg blitt sykemeldt med hypermesis allerede så dagene er utrolig kjedelige og lange..
It's all about me Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Såpass ja, da skjønner jeg at du sliter litt. Selv har jeg ikke vært kval et minutt ennå, så det aner jeg ikke hva går ut på engang.... Var du så dårlig forige gang også? Og foresten, takk for at jeg fikk vite så tidlig )
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2008 Heldiggrisen Nei var ikke så kvalm sist, var kvalm men ikke slik som nå. Gjør ikke annet enn å kaste opp føler jeg.. Klarer ikke å holde tyst jeg, må liksom snakke med noen om det 2 andre dibbere som vet også da. Er så redd for at det skal gå galt så tørr liksom ikke å skrike det ut enda. Tenkte å bestille ul bare for å bli litt beroliget.
It's all about me Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Synes du er flink til å holde det for deg selv jeg, ropte det ut så fort jeg kom meg på nett jeg, he he. Men så hadde jeg slitt lenge. Hmmm, viste ikke at du var prøver engang jeg, det er jo så vanlig å gjøre så mye ut av det og annonsere det høyt og lavt her inne :oD Men da bestiller du tidlig UL, det gjorde jeg for å se at alt var iorden og angrer ikke et sekund. Kan anbefale en super en hvis du vil, bare si ifra. Skriver det bare ikke her nå, for da avslører jeg jo hvor i landet du holder til ) Virker nok som en evighet til 12 uker er unnagjort, men etter DET da går det fort, he he.
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2008 Er veeeeldig vanskelig, men jeg vil ikke at alle skal vite det om det skulle gå galt mulig jeg hoier ut med det når jeg har vært på ul hvis alt er ok. Vi hadde vel bestemt oss for å bli prøvere til sommeren, men så hadde vi ikke flere kondomer en kveld og fant ut at om det skulle skje så var det greit, og da skjedde det selvfølgelig da vet du Kan du sende meg pm på det andre nicket mitt eller? Ja jeg husker jo det fra sist, gikk jo fort når man tenker tilbake, men akkurat nå går det veeldig sakte synes jeg
It's all about me Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Ha ha ha, har du ikke lært her inne at sikreperioder eller å hoppe av i svningen ikke er sikker prevansjon????? Men kult er det uansett. Gøy å gå gravid sammen noen kjente her inne ) Sender deg pm jeg.
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. mars 2008 hehehe joda, hoppet ikke av i svingen heller regnet bare med at vi ikke var så heldige å bli gravide på 1 forsøk, og om vi ble det så var det liksom helt greit. Supert snuppa tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå