Gjest Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Og jeg hadde ikke akkurat skyhøye forventninger, siden jeg pusser opp hus, er gravid og småbarnsmamma OG har en mann som jobber MASSE. Hadde ikke rukket å lese noenting:( Meeeeeeeen, det gikk bra!
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Tusen takk:) Både den og semesteroppgaven gikk over all forventning, så nå er det bare "resten" igjen:p Hehe... (dvs dette semesteret!)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 så flott :-) gratulerer! jeg jobber med en stor oppgave selv. har en uke på og gjøre den. pokkers mye arbeid.. hehe... men det går også over all forventning.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Jeg også jobber med en gigantoppgave. (markedsplan for en relativt stor veldedig organisasjon) Men jeg har gooood tid ennå, den skal ikke inn før 13 juni (da ligger vel jeg nyspjæra på barsel tenker jeg! Hurra hurra:p)
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Oi, hvordan får du det til du som er så mye her Lurer selv på hvordan jeg skal få til å lese til eksamen som jeg snaart må begynne på, og jeg er ikke her så mye som deg tror jeg.. Du er flink!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå