Sjokoladekaka Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 er det nokon som veit: kva teller som relevant praksis for å kunne gå opp til fagprøven? Kan det telle å vere heime med barn med særskilte behov? sit her og berre lurer på det etter å ha leita litt etter ulike utdanningar på nett, tenkte eg skulle bruke heimeperioden litt fornuftig:) få litt ekstra papirer på det eg kan:)
kanutteogkruttet Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Tror du får godskrevet litt for egne barn. Jeg fikk det tror det var snakk om 2-3 mnd. av praksisen. Er en stund siden jeg var inne på det, men hør med opplæringskontoret. Kan hende reglene er endret
Sjokoladekaka Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 ok:) takk for tipset om opplæringskontoret... er ei stund sidan skule for min del:)
kanutteogkruttet Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Her også.... fullført ikke fagprøven jeg da. Men nå har jeg begynnt med skole igjen og vil utdanne meg til noe annet. Fant ut at barne-og ungdomsarbeider faget ikke var noe for meg etter at jeg fikk barn selv....
Sjokoladekaka Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2008 Eg tenker meir i retning ungdom (adferdsvansker osv), evt institusjon. men der er vel ingenting retta direkte mot det...
kanutteogkruttet Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Lite spesialisering i den utdanninga der ja.... Iløpet av 2 år skal du ha vært gjennom barnehage, skole/sfo, ungdomsskole/ungdomsklubb. Hoved vekta er på de mindre barna. 1 år i barnehage og reten blir delt opp over 1 års praksis på skole....
Sjokoladekaka Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2008 javel:) Jaja, eg får ta meg ein prat med opplæringskontoret og høyre kva eg kan bruke det eg allerede har til mtp vidare utdanning evt.. Har berre så lyst å gjere noko, sånn litt heimestudie, nemlig, eit fag eller 2 kanskje:) Har jo NKI og sånt eg kan sjå på, men det er jo godt med litt råd frå nokon som KAN opplæring og ulike utdanningar:)
kanutteogkruttet Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Morsomme fag på den studieretninga da.... Elsket de! Nå skal jeg ta allmennpåbygging Leser to fag hjemme, så tar jeg resten på skole til høsten. Gleder meg veldig til å komme skikkelig igang med studier igjen. Har savnet skolebenken må jeg innrømme.
Sjokoladekaka Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2008 flink du:) Har alltid likt skule og studier betre enn jobb;) det er noko eige med å lære nye ting. har egentlig altmulig av utdanning, men det er alltid kjekt med karakterar og papir på "alt eg kan":) Har jo lært ein god del i livets skule også, men dessverre får ein ikkje vitnemål der. Det syns eg det burde vere mulig å få Det var derfor eg tenkte på barne- og ungdomsarbeider:)
kanutteogkruttet Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Enig så enig Enn får aldri nok kunnskap, verken av litteratur eller livet. Man lærer så lenge man lever, og det skal man bare være glad for.
Sjokoladekaka Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2008 Ja, ein skal vere glad for at ein beheld lysta også Nyskjerrigheta lenge leve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå