Gå til innhold

barne- og ungdomsarbeider - fagbrev

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det nokon som veit:

kva teller som relevant praksis for å kunne gå opp til fagprøven?

Kan det telle å vere heime med barn med særskilte behov?

sit her og berre lurer på det etter å ha leita litt etter ulike utdanningar på nett, tenkte eg skulle bruke heimeperioden litt fornuftig:) få litt ekstra papirer på det eg kan:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du får godskrevet litt for egne barn. Jeg fikk det tror det var snakk om 2-3 mnd. av praksisen.

Er en stund siden jeg var inne på det, men hør med opplæringskontoret. Kan hende reglene er endret :)

Skrevet

ok:) takk for tipset om opplæringskontoret... er ei stund sidan skule for min del:)

Skrevet

Her også.... fullført ikke fagprøven jeg da. Men nå har jeg begynnt med skole igjen og vil utdanne meg til noe annet. Fant ut at barne-og ungdomsarbeider faget ikke var noe for meg etter at jeg fikk barn selv.... :)

Skrevet

Eg tenker meir i retning ungdom (adferdsvansker osv), evt institusjon. men der er vel ingenting retta direkte mot det...

Skrevet

Lite spesialisering i den utdanninga der ja.... Iløpet av 2 år skal du ha vært gjennom barnehage, skole/sfo, ungdomsskole/ungdomsklubb. Hoved vekta er på de mindre barna. 1 år i barnehage og reten blir delt opp over 1 års praksis på skole....

Skrevet

javel:) Jaja, eg får ta meg ein prat med opplæringskontoret og høyre kva eg kan bruke det eg allerede har til mtp vidare utdanning evt..

Har berre så lyst å gjere noko, sånn litt heimestudie, nemlig, eit fag eller 2 kanskje:) Har jo NKI og sånt eg kan sjå på, men det er jo godt med litt råd frå nokon som KAN opplæring og ulike utdanningar:)

Skrevet

Morsomme fag på den studieretninga da.... :) Elsket de!

Nå skal jeg ta allmennpåbygging Leser to fag hjemme, så tar jeg resten på skole til høsten. Gleder meg veldig til å komme skikkelig igang med studier igjen. Har savnet skolebenken må jeg innrømme. :)

Skrevet

flink du:)

Har alltid likt skule og studier betre enn jobb;) det er noko eige med å lære nye ting.

har egentlig altmulig av utdanning, men det er alltid kjekt med karakterar og papir på "alt eg kan":) Har jo lært ein god del i livets skule også, men dessverre får ein ikkje vitnemål der. Det syns eg det burde vere mulig å få:) Det var derfor eg tenkte på barne- og ungdomsarbeider:)

Skrevet

Enig så enig :)

Enn får aldri nok kunnskap, verken av litteratur eller livet. :)

Man lærer så lenge man lever, og det skal man bare være glad for.

Skrevet

Ja, ein skal vere glad for at ein beheld lysta også:) Nyskjerrigheta lenge leve:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...