*3 gutter i hus* Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 hvor kan jeg bestille en FIN FIN kake til dåp?? Noen som vet?? skal ha dåp 16.03 så må vel få fingen ut ja :-s
Mamsen og lillegutt Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 solbrød lager fine kaker. du kan få med bilde på den hvis du ønsker også God er den og....
*3 gutter i hus* Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 ok tusen takk for svar :-) må jeg bestille lenge før??
*3 gutter i hus* Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 dytter..andre?? noen tips til hvordan ha kaken??? (gutt) og vet dere hva en sånn vil koste??
pinpina Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Vi bestilte fra lekkerbisken i Salhus og var kjempefornøyd. De har egen hjemmeside med bilder og priser på de forskjellige kakene. lekkerbisken.no er adressen. Vi hadde en kjempesøt kransekakevugge og marsipankake som var pyntet med navnet hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå