ayla05 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 jeg skal aldri bli norsklærer... går på lærerhøyskolen og er ute i praksis. elevene har skrevet noveller som de skal ha respons på innen i morgen. måtte bare få det ut til noen! lei av å rette nå ja..... he he. (ja, jeg vet at det er mye retting som lærer men elsker yrket og gleder meg til å komme i jobb. forhåpentligvis som matematikklærer!!)
FrøkenSprøken Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Hehehe... Forstår den, ja! Går på lærerhøgskolen selv, og skal også bli matematikklærer! Synes det er grusomt kjedelig (og vanskelig) å rette norskoppgaver, men er så glad i literatur at jeg vil bli norsklærer uansett;) Hvilket trinn har dere praksis på? Vi har praksis i en 7. klasse. Har en uke igjen, og skal på leirskole med elevene i morgen. Håper at været blir bedre;)
ayla05 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 jeg har også en uke igjen. heldigvis ferdig til påske vi også har praksis på 7. trinn her også så det er ganske utfordrende. og de er bare så dyktige!! driver med POS og dette er respons på 2. utkastet..... så de må rettes enda en gang før påska..... grrrrrrrrrrr. hater POS akkurat nå kjenner jeg. heh e
FrøkenSprøken Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Det forstår jeg! Vi har fokusert mest på matematik kså langt i denne praksisperioden, men skal starte med POS neste uke. Studerer du i Tr.heim eller?
ayla05 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2008 ja og det er lagt vekt på allmennpraksis denne perioden. jeg går matematikk fordypning i år, men har nesten ikke hatt matematikk i praksis veldig kjipt! Men er heldigvis ferdig med siste novelle nå så da er det bare å forberede meg til i morgen, hvor jeg endelig skal ha matematikk:) sitter og koser meg og lager quiz nå på slutten av kvelden. he he. trives du på levanger da? har hørt at den lærerhøyskolen skal være mye bedre enn den i trondheim..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå