Gå til innhold

Hvordan ser drømmedamen ut...?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror vi heller sier mer som meg, jeg!

Åreknuter...? Visste ikke hva det var før nå jeg... Måtte google...Er nok uhelbredelig!

Skrevet

Jeg synes damer/jenter er langt vakrere enn gutter. Det er jentene jeg legger merke til når jeg er ute...

I mitt hode ser en drømmejente sånn her ut;

Brunt hår med litt fall... Store blå øyne, lange pene øyevipper, en søt liten nese, litt fyldige lepper... Et veldig pent ansikt, ikke spesielt mye sminke. En slank og veltrent kropp, med ikke for store pupper, men gjerne en c eller d, hehe... Og kanskje rundt 167 høy... Miiiihi:D

Skrevet

Det er jo meg! Bare at jeg har grønne øyne - ellers er jeg prikk lik det du beskriver :-)

Skrevet

Liker ikke grønne - må være blå... :P

For øvrig blir det jo veldig generelt da. Hvis man bytter ut litt på forklaringen, har man jo meg og... Tingen er bare at i hodet mitt er den jenta sååå pen:D

Skrevet

Øynene må være brune. Men ellers funker beskrivelsen din rotta. kanskje ennå litt lavere og litt mørk i huden.

Skrevet

Haha:D Det er jo meg da.... Du liker nok meg da:D!!

Skrevet

Liker ikke grønne?! Nå har jeg aldri hørt maken til sludder!!!

Skrevet

Tja, ser for meg siklende rotte, ser ikke pent ut i hodet mitt:p

Skrevet

Hva f!!

Liker ikke at du tror jeg ser sånn ut:(:(:(

Og ja, hater grønne øøøøøyne:P:P:P!!!!

Skrevet

Hvorfor hate grønne øyne?

Skrevet

Bare aldri likt det. Den eneste øyenfarge jeg virkelig misliker.... Synes ikke det er noe pent.

Skrevet

Bra for meg at ikke alle er som deg da. Mange synes nemlig det er helt spesielt pent :-)

Skrevet

Klart, forskjellige preferanser.... Noen liker jenter med kort hår og tattis i bakhodet - andre liker jenter med grønne øyne og hengemage.... Godt er nå det da - fins noe til enhver!

Skrevet

Tror siklerotte innbiller seg selv at hun er pen og er på en real fisketur her=)

Skrevet

Katherine Moennig er drømmedama mi(spiller Shane i The L Word)

NamNam:-)

Skrevet

Kjenner meg selv utrolig godt - ser speilbildet mitt flere ganger daglig - jeg er veldig gjennomsnittlig. Så pen? Neh.

Skrevet

Hun er bitteliten og tynn men har kjempestore føtter.

Skrevet

som kirsten dunst... sweet :P eller lene aleksandra.. eeeeller..

Skrevet

Yndlingsdamen din er bitteliten og tynn, men med kjempestore føtter? Sært :-p

Skrevet

Hva med Colbie Caillat, siklis, hun er ganske hot!

Skrevet

hmm.. eller hun i my "name is earl".. tror drømme dama mi er blond.. eneste jeg kommer på er blonde damer.

Skrevet

nei.. nå har jeg sett på hun colbie.. æææsj.. ettervekst og dårlig hud

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...