Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har sett den. Uansett hva Jonny D gjør er jeg fan:) Likte det visuelle godt, ble ikke helt komfortabel med genren selv om jeg virkelig har kontakt med mine indre homse (les musikal). Absolutt verdt å se, men det var ingen toppkarakter fra meg. Hører til med historien at jeg liker splatter og voldsfilmer, men har et problem med realistisk kutting med kniv og realistisk vold - og det ble det tidvis her. Likte syngingen.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 Ja, jeg likte den, men ikke toppkarkater her heller Mye pga at filminga av byen, hvordan de filmet gjennom gatene osv var litt utslitt, har sett det så mange ganger før (skjønner?). Jeg likte veldig godt de dramatiske effektene, tror jeg lo høyt og klappa begeistra da han kuttet den ene strupen. Og mitt nye favorittsitat er jo "Finally! My arm is complete" He he:) Jeg har makaber humor da:)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 he, he....den hadde absolutt flere komiske høydepunkt.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 Ja, helt enig i det. Man føler seg ganske sær når man ler mens alle andre i salen ikke ler.. Har man veeeldig sær, grotesk og mørk humor tro:) he he. Nå kom jeg på Ali G var der også. At jeg ikke kobla det med en gang da. he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå