Gå til innhold

Jeg gjør meg selv gal!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, de tre siste ukene har jeg hatt sex , lest alt av artikler/reportasjer i både blader,bøker og på nettet, spurt og svart på div forum, testet meg med flere ulike gravitester, bestilt tester på nettet ...puh...og det ene tar det andre. ..

Og det værste er at jeg startet pp 1 medio februar, liksom... . Denne pp'en er vel snart over nå. Har testet omtrent hver 3. dag den siste uken. Får negativt svar. Gir meg ikke, leser mer på nettet, kjenner etter symptomer, dytter samboeren rett inn på soverommet etter jobb.. Teller dager, regner ut EL tidspunkter (flere alternativer) regner ut evt termin datoer.. Blir altså helt sliten. Men NÅ nærmer ikm seg med stormskritt (slutten av denne uka evt begynnelse/midten av neste uke). Så kjenner alvoret tyngermeg. Blir testen negativ nå i nærmeste fremtid, så er den faktisk negativ. Må bare prøve å begrense meg ang dette baby prøveprosjektet. Kan ikke la det fortsette slik. Skal derfor gjøre et hederlig forsøk på å holde meg unna alle disse sidene (for en stund) til jeg klarer å moderer meg...:-)

Men takk for alt av gode hint og vink så langt! Lykke til hele gjengen!!!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det er lett å ta litt av når man har for mye informasjon å ta av. Håper du klarer å senke skuldrene litt etter hvert! LYKKE TIL med befruktningen :)

Skrevet

Lykke til med babyprøving :) Det beste rådet man kan gi er vel egentlig å stresse ned, for stress er i grunn ikke så heldig når man prøver. Håper det sitter en liten spire denne pp for deg :)

Skrevet

Masse lykke til!

Kan være lett å ta litt av ja. Sikkert lurt å ikke være så mye inne på nettet osv. Man kan blir ganske stresset av det.

Men kjenner meg veldig godt igjen ja. Holdt en del på sånn jeg og.

Tror dette kommer til å gå kjempe bra. Vi brukte noen måneder på å bli gravide, så bare smør deg med tålmodighet. Ble gravid den måneden jeg tenkte minst på det, og da jeg var mye ute og reiste med jobben og egentlig trodde jeg ikke var hjemme akkurat da det stemte. Men det har du sikkert hørt allerede, at når man slapper av så går det ofte lettere.

Lykke til igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...