Gjest Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Jeg var på do og bæsjet nå,og det gjorde jeg i går og! D kom vanlig mengde bæsj,og BLOD! Vannet ble ganske rødt,og det var slim i blodet.Det var likens både i går og i dag.Jeg tenkte på hemorider,men da kommer det vel bare bittelitt ut og det går kansje flere dager mellom hver gang.jeg har hatt hemorider mange ganger,men det var utvendig.Aner ikke om jeg har hatt innvendig.Ikke ofte jeg har bæsjet blod ihvertfall! Og de veldig få gangene har det bare vært sånn at jeg har fått litt friskt blod på papiret.jeg bæsjet harde bæsjer,men de var større enn jeg har hatt når jeg har hatt hemorider.Nifst dette! Tenker på kreft..Men hva slags da liksom..Jeg er jo ikke plaget av verken kvalme(bare de 2 siste morgenene,men det er vel luft tenker jeg) og ikke er jeg plaget av diare`..
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Glemte å nevne at det gjør ikke vondt i det hele tatt og det er rart vist det er hemoroider.og det har bare vært når jeg har bæsjet jeg har blødd.ikke ellers.
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 ingen som har hatt hemoroider som kan si om det kanskje kan si om det er det??
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Kan være at du har fått et lite rift kanskje?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Det kan være Hemoroider... Jeg har både innvendig og utvendig.. Det klør, og noen ganger når jeg har hard mage så blør jeg, og det ser voldsomt ut... Jeg har vært til lege og fått det undersøkt..
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Hvor da for eksempel? Blør man såpass mye da da? Hadde d ikke vært sånn at jeg da bare hadde fått litt blod på papiret da da? Det kommer blod når bæsjen kommer og så drypper det blod.Det skulle trodd jeg hadde mensen,bare at dette er bak! Og når jeg har tørket meg da legger jeg merke til at det kommer litt blodig slim også.Men det kan jo også selvfølgelig være det at det kommer blod i det slimet som vanligvis kommer ut når jeg bæsjer! Det bruker komme masse slim hver gang jeg bæsjer skjønner du,det har det gjort i snart 4 år nå.Etter at jeg drakk en avføringste,en 6 ukers kur! Den tålte jeg ikke! Endte opp med at jeg blødde masse,mye mer enn nå! Da tisset jeg blod ut rompa! Da stoppet jeg kuren tvert!
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Ok! Hva mener du med at det ser voldsomt ut? Blør du mye? jeg har hatt hemoroider mange ganger,så det skal jeg love deg at jeg kjenner igjen! Men kan ikke huske at jeg har blødd såpass mye da..Bare bittelitt på papiret.Og da får jeg en kul på utsiden,og en rett innenfor hullet.og greier nesten ikke bæsje,da pleier det komme bare bitte litt ut,og det gjør vondt.Men dette her er bare et vanlig dobesøk for meg,bare det at jeg blør! Hard bæsj,men det er typisk meg,og det kommer vanlig mengde,og vanlig størrelse.og ikke gjør det vondt.Det klør ikke heller.Kansje litt stikking like etter dobesøket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå