Gjest Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hvorfor er det så inni H, nermest umulig å skrive oppgaver man er pålagt og skrive? Altså det er en helt grei, faktisk ganske enkel oppgave. Hadde det ikke vært en oppgave som jeg var pålagt å skrive, og som skulle leveres inn så kunne jeg sikkert skrevet den på en time. Men nå? Nei, DET GÅR BARE IKKE! Den inneholder nå bare hundreogørten stikkord. Og jen klarer ikke å forme dem om til en oppgave, det er fysisk umulig. SPY
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Bytte? Jeg tar noen av dine og du tar mine. Jeg diver med ped.
Huldretuss Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Stikkordene blir til en oppgave, når tiden nesten har rent ut. Jeg lover :-)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Jeg skriver gjerne oppgava om jeg får stikkorda, hvis jeg kan få se Gutre-Gutre-filmen.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 DONE! Jeg er ikke så bevandret innen generell ped. Funker drama ped.?
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Godt å se andre sliter........................men jeg har funnet løsningen for å få rooooooooooooo=) Juhu=)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Ja, jeg har frist til 6juni da, så tiden skal det ikke stå på. Men har da "lesefri" i en mnd. nå, så jeg tenkte jeg skulle være flink.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Ehm..*kremt*...tror jeg prøver litt til selv først jeg;)
Huldretuss Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Jeg tenker alltid, at selv om det ikke virker sånn, så arbeider jeg med oppgaven i hodet hele tiden. Så når jeg da har kniven på strupen, renner det ut en glimrende besvarelse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå