♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Har endel ull etter snuppen. Hva gjør dere med det når det er for lite? Maten har jo satt noen flekker som ikke går vekk uansett hvor mye det vakses, så det er vel ingen som vil ha det? hmmm....
Poteto Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 hvilken str? ull er ull, selv om det er flekker;)
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Spørs hvem du skal gi det til det. Hvis du tenker fretex så vil vel de ikke ha flekkete klær, men hvis det er til noen kjente så er det jo bare å spørre:) Jeg ville hatt de, har jo oftest ull under andre klær.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2008 Det er egentlig alle str... Skal jo ha flere, men om det ikke blir jente, så blir det vel lite poppis med rosa ullklær=P Kan ull farges da? Føler at det såvidt kan vaskes uten at det blir ødelagt.... hehe
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2008 Men det kan jo såvidt vakses på 30grader osvosv, uten at det blir "ødelagt"... Hva farger du de med da?
Sommer & sol:-) Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 hadde tatt vare på de jeg.. får du en gutt en gang,farger du de bare og hvis det blir jente så er det bare å ta det i bruk uten mer styr:-)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2008 Hehe, sant det;) Men fikk litt dårlig samvittighet pga et annet innlegg her... Så lurte på om kanskje jeg bare skulle gi det til noen som trenger det. MEN samtidig så tror jeg ikke noen vil ha klær med matflekker på!? (selvfølgelig blir det jo noen annet om de kan farges=) Kan jo kanskje legge de vekk for nå, også heller farge de ettter sisteman, og gi de vekk da...!
hemmeligvemmelig Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Herdins Textile Colour multi fibre kan brukes på ull. Ull kan nesten kokes, så lenge det ikke røres for mye i. Forhandlerliste finnes på http://www.herdins.no/butiker/narmast.asp?group=tf. Ellers er det jo omegadyes osv som kan bestilles fra yyyytlandet.
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 Har en søster som tar imot slikt . Vi kjenner nå hverandre og litt flekker på klærne gjør ingen ting. Hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå