-Lin Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Nei, må ikke være gravid ) Hold hårstrået med ringen over pulsen på håndleddet. Etter en liten stund begynner den å gå og viser første kjønn. Når den blir roligere begynner den på nytt hvis det blir flere barn. Sånn fortsetter den til den stopper helt. Da blir det ikke flere barn. Men vær forberedt på å sitte lenge... Den viser også SA... Går den i ring er det jente, frem og tilbake er gutt.
Trebarnsmamma30 Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Men hvis en er gravid, skal en vel holde ringen over magen..?
-Lin Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Jada :-) Og da får du bare svar på hva som er i magen. Ikke tidligere eller kommende barn.
Trebarnsmamma30 Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Spooky...har tatt ringtesten noen ganger over magen gjennom hele svangerskapet, viser gutt hver eneste gang (går frem og tilbake). Da jeg ventet Kristina gikk den bare i sirkel, hver eneste gang jeg prøvde.. Prøvde på håndleddet også..Kom først opp jente 2 ganger, så gutt 2 ganger.. men jeg hadde en MA oppdaget i uke 12 før jeg fikk Kristina, kanskje det skulle vært ei jente da? Så da skal Kristina få 2 lillebrødre i følge ringtesten.. litt rart, for jeg har selv 2 yngre brødre og er altså storesøster:) Blir spennende å se om det stemmer eller bare er tull, hehe:)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Ringtesten tror jeg ikke på, den visste rett på førstemann, men med han i magen visste det jente. Da tok mamma testen over magen min og den visste jente men i følge UL er det en gutt i magen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå